0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    Az új Philips szakállvágó vagy borotva nem kapcsol be

    Közzétéve 2023. szeptember 27.
    Ha a közelmúltban Philips vágókészüléket vagy borotvát vásárolt, és az a csomagolásból kivéve nem kapcsol be, tekintse át az alábbi információkat.
    Mielőtt a Philips vágókészülék vagy borotva elhagyja a gyárat, egyszeri hibernálási állapotba helyezzük. Erre az állapotra azért van szükség, hogy megakadályozza, hogy a készülék csomagolás vagy szállítás közben véletlenül bekapcsoljon.
    A készülék „felébresztéséhez” csatlakoztassa azt egy hálózati aljzathoz, és hagyja legalább 5 percig töltődni. Így a vágókészülék vagy a borotva kikerül a hibernált állapotból, és ezt követően a megszokott módon használható. 

    Bár azt javasoljuk, hogy hagyja teljesen töltődni készülékét (a pontos időértékekért tekintse meg a használati útmutatót), a készülék 5 perces vagy annál hosszabb töltése általában elegendő ahhoz, hogy a készülék kikerüljön a hibernált állapotból.
    Ha már használta Philips borotváját vagy vágókészülékét, és nem kapcsol be, a további tisztítás megoldhatja a problémát.

    Ellenőrizze, hogy nem halmozódott-e fel szőr vagy szennyeződés a borotvafej(ek) vagy a vágófogazat/szőrgyűjtő kamra belsejében. A lerakódások akadályozhatják a készülék mozgó részeit, és megakadályozhatják a bekapcsolását is, ezért alaposan tisztítsa meg a készüléket. A tisztításra vonatkozó speciális utasításokat a készülékhez mellékelt felhasználói kézikönyvben találja.
    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.