1
0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Fizetés

    Fizetési lehetőségek

    Hogyan tudok fizetni?
    A Philips Shop elfogadja az alábbi fizetési lehetőségeket: bank- és hitelkártyák (Visa és MasterCard, Maestro). Minden fizetési mód ingyenes, mivel nem számítunk fel tranzakciós díjat.

    Hasznos volt ez az információ?

    Kuponkódok

    Hogyan tudom beváltani a kuponkódot?
    A kedvezményes kuponkódot a kód bevitelével adja meg az "Írja be a kedvezményre jogosító kupon kódját" mezőbe, majd kattintson az "Alkalmaz" gombra a pénztárnál. Rendelésenként csak egy kuponkódot használhat. Bizonyos kuponkódok nem érvényesek bizonyos termékkategóriákra vagy már kedvezményes termékekre.

    Hasznos volt ez az információ?

    Mit tegyek, ha hibaüzenetet kapok a kedvezményes kuponkódom beváltásakor?
    Ellenőrizze, hogy az utalvány kódját az utalvány vonatkozó feltételei alapján alkalmazza-e. A promóciós kód megkülönbözteti a kis- és nagybetűket. A kötőjelek (-), illetve speciális karakterek szintén a promóciós kód részét képezik. Használja a kapott teljes utalványkódot az alábbi példában látható módon. 
    voucher
    Ha mindent megpróbált, és promóciós kódja továbbra sem működik, vegye fel velünk a kapcsolatot. Örömmel segítünk Önnek ebben.

    Hasznos volt ez az információ?

    Fizetési hibák

    A fizetésem sikertelen volt
    A fizetési hibák elkerülése érdekében javasoljuk, hogy győződjön meg róla, hogy a megadott bankkártya adatok helyesek. Győződjön meg arról is, hogy a hitel-/bankkártyája érvényes, és elegendő egyenleg áll rendelkezésre. A böngésző gyorsítótárának és a cookie-k törlése is segíthet. Javasoljuk, hogy próbálkozzon újra, lehetőleg más fizetési móddal. Ha a probléma továbbra is fennáll, kérjük, forduljon bankjához vagy a kártya kibocsátójához.

    Hasznos volt ez az információ?

    Számlák

    Hogy tudom letölteni a számlát?

    A számlát a rendelés leadásától számított 2-4 munkanapon belül e-mailben kapja meg. Kérjük, vegye figyelembe, hogy külön számlákat kaphat, ha a megrendelésben különböző értékesítők termékei találhatók.


    A légtisztítók, a konyhaeszközök, a ruha- és padlóápolási termékek, valamint a kávékészítéssel kapcsolatos termékek esetén ha a megrendeléstől számított 2-4 munkanapon belül nem kapja meg e-mailben a számlát, vegye fel velünk a kapcsolatot.


    A személyes ápolási, a szájápolási, valamint a baba-mama termékek esetén, amint a számla rendelkezésre áll, letöltheti azt a Philips áruházi fiókjából. Jelentkezzen be fiókjába. Kattintson a „Rendelési előzmények megtekintése” lehetőségre. Válassza ki a rendelésszámot, majd kattintson a számlára a letöltéshez.


    Kérjük, vegye figyelembe, hogy a pótalkatrészek számlázása külön történik.


    Szeretne fiók nélkül hozzáférni a számlájához? Itt adhatja meg e-mail-címét és rendelési számát. Ezután kattintson a jobb oldali gombra, és töltse le a számlát.

    Számlát

    Hasznos volt ez az információ?

    You are about to visit a Philips global content page

    You are about to visit the Philips USA website.

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.