Látogasson el Philips szervizközpontjainkba, ha segítségre van szüksége a háztartási, szépség-és szájápolási és baba-mama termékekkel kapcsolatban.
A Philips szervizközpontok felkeresésekor mindenképpen vigye magával az alábbiakat: 1. A meghibásodott termékhez tartozó, kitöltött, lepecsételt Jótállási jegyet. Annak hiányában a Vásárlást igazoló eredeti bizonylatot (nyugta/számla) és az üres Nemzetközi Jótállási jegyet a termék dobozából. Kiterjesztett garancia esetén az igazoló emailt. 2. A javítandó Philips terméket (tartozékokkal együtt)
Sokszor, amikor egy termék nem az elvárt módon működik, a probléma otthon is megoldható anélkül, hogy javításra kellene küldeni. Kérjük, használja online hibaelhárításunkat és a “Gyakran ismételt kérdések“-et, hogy megoldást találjon a főbb problémákra: Keresse meg termékét és a hozzá tartozó “Gyakran ismételt kérdések“-et > A javítás ingyenes, amennyiben a termék még a jótállási periódusában van és nincsenek a jótállást kizáró körülmények.
Ha nem tudja megoldani a problémáját online, kérjük keresse fel hivatalos Philips márkaszervizünket vagy további segítségért, információért lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal >
A jótállási időszak és a jótállási feltételek megismeréséhez, kérjük tekintse meg jótállási feltételeinket.
Ha termékére már nem vonatkozik a jótállás, igyekszünk a javítási folyamatot a lehető legkevésbé megterhelővé tenni. A javasolt megoldás és a végső költség a termék típusától, korától, a meghibásodástól és a választott szállítási módtól függően változik. Amennyiben a termék nem javítható, a webshopunkban beváltható kedvezményre jogosító utalványt kínálunk ügyfelünknek, új Philips termék vásárlására. További információkért kérjük forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz. >
Célunk, hogy minden termékünkhöz megfelelő online támogatást nyújtsunk, de tisztában vagyunk vele, hogy néha nehéz megtalálni a keresett információt. Mielőtt felvenné velünk a kapcsolatot, kérjük, olvassa el az alábbi tippeket, hogy hogyan talál támogatást webhelyünkön: Hol találok terméktámogatást? > Ha továbbra sem találja a szükséges információkat, kapcsolatba léphet Ügyfélszolgálatunkkal Facebook messengeren, Instagramon vagy WhatsAppon. Ügyfélszolgálatunk az alábbi időpontokban tart nyitva: H-P: 08:00 - 22:00 Az Ügyfélszolgálat a munkaszüneti napokon zárva tart.
Szo-V: 10:00 - 22:00
Célunk, hogy a terméket a szervizközpontunkban való átvételtől számított 7 munkanapon belül megjavítsuk Önnek. (A javításhoz szükséges alkatrészek beszerzésétől függően a javítás tovább is tarthat, a szerviz törekszik rá, hogy ez maximum 15 nap legyen) További információkért kérjük forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz. >
A Philips hivatalos szervizközpontja a Szerviz Kft. Elérhetőségeit és további alszervizeket a “Szakszervizkereső”-ben találja. További információkért kérjük forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz. >
Ha nem találja a keresett alkatrészt a Philips webshopban, kérjük forduljon központi szervizünk üzletéhez: Szerviz Kft. 1117 Budapest, Karinthy F. út 15. Tel. : +36 1 2091134 Ha bármilyen kérdése van a termékhez tartozó alkatrészekkel vagy tartozékokkal kapcsolatban, kérjük forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz. >
A termék típusszáma megtalálható a dobozon, a használati útmutatón vagy magán a terméken. Ha további segítségre van szüksége terméke modellszámának megtalálásához, kérjük
A Philips nemzetközi garanciát vállal termékeire, ezért a javítást ez nem érinti. A nemzetközi garancia kizárólag a hibás termék kijavítására vonatkozik, a készülék cseréje csak a vásárlás helyén (külföldi üzletben) lehetséges. Ha további problémája vagy kérdése van, kérjük forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz. >
Ha problémái adódtak a termékkel kapcsolatban, forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz és mi mindent megteszünk, hogy segítsünk Önnek. Ha azonban a termék javításra vagy cserére szorul a kiterjesztett garancia feltételei szerint, akkor a garancia-hosszabbítás szerződése szerint kell eljárnia.
Ha a terméke javításra szorul a Philips jótállási időszaka alatt, örömmel segítünk annak lebonyolításában.