0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    Hol találom a típusszámot?
    Hol található a termékszám
    Hol találom a termékszámot?
    Meséljen egy kicsit a termékéről, és megmutatjuk, hol találja a termékszámot.
    Ha kéznél van a terméke, válassza ki alább a termékcsoportot és -kategóriát.
    Hol a termékszám helye készülékeinken

    A legközelebbi Philips szakszerviz megkeresése

    Látogasson el Philips szervizközpontjainkba, ha segítségre van szüksége a háztartási, szépség-és szájápolási és baba-mama termékekkel kapcsolatban.​

    A Philips szervizközpontok felkeresésekor mindenképpen vigye magával az alábbiakat:​

     

    1. A meghibásodott termékhez tartozó, kitöltött, lepecsételt Jótállási jegyet. Annak hiányában a Vásárlást igazoló eredeti bizonylatot (nyugta/számla) és az üres Nemzetközi Jótállási jegyet a termék dobozából. Kiterjesztett garancia esetén az igazoló emailt.​

    2. A javítandó Philips terméket (tartozékokkal együtt)

    Keresési sugár módosítása
    Keresési sugár módosítása

    Gyakran ismételt kérdések

    1. A termékem meghibásodott. Hogyan tudom megjavíttatni? Vonatkozik rá a jótállás?

    Sokszor, amikor egy termék nem az elvárt módon működik, a probléma otthon is megoldható anélkül, hogy javításra kellene küldeni. Kérjük, használja online hibaelhárításunkat és a “Gyakran ismételt kérdések“-et, hogy megoldást találjon a főbb problémákra:​

    Keresse meg termékét és a hozzá tartozó “Gyakran ismételt kérdések“-et >


    Ha nem tudja megoldani a problémáját online, kérjük keresse fel hivatalos Philips márkaszervizünket vagy további segítségért, információért lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal >

     

    A javítás ingyenes, amennyiben a termék még a jótállási periódusában van és nincsenek a jótállást kizáró körülmények.​


    Philips jótállás >​

    2. Mennyi a jótállási idő a termékemre?​

    A jótállási idő a termék vételárától függ: 10 000.- és 250 000.- Ft között 2 év, 250 000.- Ft felett 3 év.​

    A jótállási időszak és a jótállási feltételek megismeréséhez, kérjük tekintse meg jótállási feltételeinket.​

    3. Termékem már kifutott a jótállási időből; tud még a Philips segíteni?​

    ​Ha termékére már nem vonatkozik a jótállás, igyekszünk a javítási folyamatot a lehető legkevésbé megterhelővé tenni.
     

    A javasolt megoldás és a végső költség a termék típusától, korától, a meghibásodástól és a választott szállítási módtól függően változik.​
     

    Amennyiben a termék nem javítható, a webshopunkban beváltható kedvezményre jogosító utalványt kínálunk ügyfelünknek, új Philips termék vásárlására.​ ​
     

    További információkért kérjük forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz. >

    4. Nem találom a szükséges támogatást; hogyan léphetek kapcsolatba a Philips-szel segítségért?​

    Célunk, hogy minden termékünkhöz megfelelő online támogatást nyújtsunk, de tisztában vagyunk vele, hogy néha nehéz megtalálni a keresett információt.

     

    Mielőtt felvenné velünk a kapcsolatot, kérjük, olvassa el az alábbi tippeket, hogy hogyan talál támogatást webhelyünkön:

     

    Hol találok terméktámogatást? >​

     

    Ha továbbra sem találja a szükséges információkat, kapcsolatba léphet Ügyfélszolgálatunkkal Facebook messengeren, Instagramon vagy WhatsAppon.​

     

    Ügyfélszolgálatunk az alábbi időpontokban tart nyitva:​

    H-P:     08:00 - 22:00​
    Szo-V: 10:00 - 22:00​

    Az Ügyfélszolgálat a munkaszüneti napokon zárva tart.​
     

    5. Mennyi ideig tart a javítás?​

    Célunk, hogy a terméket a szervizközpontunkban való átvételtől számított 7 munkanapon belül megjavítsuk Önnek.​

    (A javításhoz szükséges alkatrészek beszerzésétől függően a javítás tovább is tarthat, a szerviz törekszik rá, hogy ez maximum 15 nap legyen)

     

    További információkért kérjük forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz. >

    6. Hol találok hivatalos Philips szervizközpontot?​

    ​A Philips hivatalos szervizközpontja a Szerviz Kft. Elérhetőségeit és további alszervizeket a “Szakszervizkereső”-ben találja.

     

    További információkért kérjük forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz. >​

    7. Hol vásárolhatok alkatrészeket és tartozékokat a termékemhez?​

    ​Ha nem találja a keresett alkatrészt a Philips webshopban, kérjük forduljon központi szervizünk üzletéhez:

     

    Szerviz Kft.  1117 Budapest, Karinthy F. út 15.   Tel. : +36 1 2091134

     

    Ha bármilyen kérdése van a termékhez tartozó alkatrészekkel vagy tartozékokkal kapcsolatban, kérjük forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz. >

    8. Hol találom a termékem típusszámát?

    A termék típusszáma megtalálható a dobozon, a használati útmutatón vagy magán a terméken. ​ Ha további segítségre van szüksége terméke modellszámának megtalálásához, kérjük

    kattintson ide.>
    Hol található a termékszám
    Hol találom a termékszámot?
    Meséljen egy kicsit a termékéről, és megmutatjuk, hol találja a termékszámot.
    Ha kéznél van a terméke, válassza ki alább a termékcsoportot és -kategóriát.
    Hol a termékszám helye készülékeinken
    Number Five
    9. Külföldre költöztem / külföldön vásároltam a termékemet. Ez érinti a garanciámat?​

    ​A Philips nemzetközi garanciát vállal termékeire, ezért a javítást ez nem érinti.​ A nemzetközi garancia kizárólag a hibás termék kijavítására vonatkozik, a készülék cseréje csak a vásárlás helyén (külföldi üzletben) lehetséges.​

     

    Ha további problémája vagy kérdése van, kérjük forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz. >​

    10. Ha a vásárláskor az üzletben meghosszabbított garanciát is vettem, felvehetem a kapcsolatot a Philips-szel?​

    Ha problémái adódtak a termékkel kapcsolatban, forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz és mi mindent megteszünk, hogy segítsünk Önnek.
    Ha a terméke javításra  szorul a Philips jótállási időszaka alatt, örömmel segítünk annak lebonyolításában.​ ​

     

    Ha azonban a termék javításra vagy cserére szorul a kiterjesztett garancia feltételei szerint, akkor a garancia-hosszabbítás szerződése szerint kell eljárnia.

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.