0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Jótállási irányelvek a Hang- és képtechnika, Vízápolás, Autóipari

    TV · Monitorok · Videó · Audió · Kommunikáció · Vízápolás · Autóipari világítás

    Kedves Vásárlónk!
    A Philips termékek a legmagasabb minőségben kerülnek tervezésre és gyártásra, és kiváló minőségű teljesítményt, egyszerű használatot és egyszerű telepítést biztosítanak. Amennyiben bármilyen problémát tapasztal a termék használata során, javasoljuk, hogy elsőként olvassa el a felhasználói kézikönyvben, vagy a jelen weboldal támogatási részében található információkat. A weboldal támogatási részében (a termék típusától függően) rendelkezésére állhat letölthető felhasználói kézikönyv, gyakran ismételt kérdések, oktatóvideók vagy támogatási fórum.
     
    Abban a valószínűtlen esetben, ha a termék meghibásodna, a Philips megszervezi az Ön Philips termékének térítésmentes szervizelését, amennyiben Ön a meghibásodásról a garanciális időszak alatt tájékoztatott minket, és amennyiben a terméket a felhasználói kézikönyvben foglaltakkal összhangban (azaz rendeltetés szerinti környezetben) használták. Bizonyos termékkategóriák esetében a Philips valamely partnervállalata a termékért garanciát vállaló szervezet. Kérjük, ellenőrizze le ezt a termékhez mellékelt dokumentációban.

     

    Amennyiben Ön Magyarországon nyújt be szervizelésre külföldön vásárolt terméket, a Philips arra törekszik, hogy a terméket a termék vásárlása szerinti ország garanciális feltételei szerint szervizeltesse.

     

    Ez a dokumentum kizárólag a fogyasztói termékekre vonatkozik. A professzionális termékekre az eladási- illetve vásárlási megállapodásban foglalt garanciális feltételek vonatkoznak.

    Jótállási időszak

    A jelen dokumentum címében felsorolt termékkategóriák garanciális ideje Magyarországon 24 hónap, kivéve az alábbiak esetében:

    Termékkategória

    Jótállási időszak

    LCD-monitorok: B, S, P terméktípusok

    36 hónap

    Jótállási feltételek

    A jótállási időszak a termék fogyasztó részére történő átadásával veszi kezdetét, és a „Jótállási időszak” részben foglaltak szerinti időpontban szűnik meg. Ha szervizre van szüksége, de elveszítette a vásárlást igazoló bizonylatot, vagy a Philips számára ismeretlen a kereskedő (pl. online kereskedői felület eladója), a garanciális időszak a terméken feltüntetett vagy a sorozatszám alapján ismert gyártási dátum után három hónappal kezdődik. Amennyiben gyártási dátummal vagy sorozatszámmal nem rendelkező terméket nyújtana be szervizelésre, a vásárlást igazoló érvényes bizonylatra szükség van.
      
    Ha a javítás nem lehetséges vagy kereskedelmi szempontból nem jelent életképes megoldást, a Philips kicserélheti a terméket az eredetihez hasonló új vagy felújított termékre. Javítást, firmware-frissítést vagy cserét követően a garanciális időszakot továbbra is az eredeti vásárlás időpontjától számítják.

    Mi nem tartozik a garancia hatálya alá?

     

    ​A jótállás nem érvényes a következményi károkra (beleértve, de nem kizárólagosan az adatvesztést vagy elmaradt jövedelmet), sem az Ön által végrehajtott tevékenységek – például rendszeres karbantartás, firmware-frissítések telepítése, vagy adatok mentése vagy helyreállítása – elmulasztása miatti kompenzációs igényre.

     

    A garancia nem terjed ki az alábbiakra, illetve nem érvényes, ha:

    • Az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot bármilyen módon megváltoztatták vagy olvashatatlanná tették.
    • A terméket hibás készletként vásárolták.
    • A terméken található típusszámot, sorozatszámot vagy gyártási dátum kódját megváltoztatták, eltávolították vagy olvashatatlanná tették.
    • A termék javítását vagy módosítását nem arra felhatalmazott szerviz vagy szakember végezte el.
    • A hiba a nem rendeltetésszerű, túlzott mértékű használat (pl. folyamatos használat kereskedelmi környezetben) eredménye.
    • A meghibásodást a termékre vonatkozó utasítások be nem tartása vagy a termék felhasználói kézikönyvével nem összhangban lévő környezeti viszonyok okozták.
    • A meghibásodást a felhasználói kézikönyvben javasolttól eltérő csatlakozó perifériák, kiegészítő berendezések vagy tartozékok okozták.
    • A készülék megsérült, beleértve, de nem kizárólagosan az állatok, villámlás, rendellenes feszültségszint, tűz, természeti katasztrófa, szállítás vagy víz (kivéve, ha a felhasználói kézikönyv kifejezetten tartalmazza, hogy a terméket el lehet öblíteni) által okozott kárt.
    • Természetes kopásból adódó hibákra vagy a jellegüknél fogva fogyóeszköznek minősülő alkatrészekre (pl. porzsákok vagy szűrőpatronok).
    • A termék azért nem működik megfelelően, mert eredetileg nem abban az országban történő használatra tervezték, gyártották vagy hagyták jóvá, ahol Ön használja azt – ez abban az esetben fordulhat elő, ha Ön importálta a terméket.
    • Ha a termék nem működik megfelelően a hozzáféréssel vagy a szolgáltatókkal kapcsolatos problémák, például a hozzáférési hálózatok (például TV-kábel, műhold vagy internet) megszakadása, az előfizető vagy a levelező vonalának, helyi hálózatának meghibásodása miatti probléma (kábelezés, fájlszerver, felhasználói vonal) és az átviteli hálózat hibái (interferencia, kódolás, hibák vagy rossz hálózati minőség) miatt.
    • A terméket harmadik fél által nyújtott alkalmazással használták.
    • Ha a termék hibája olyan alkatrészeinek elhasználódása miatt következik be, amelyek jellegüknél fogva elhasználódnak;
    • Nem elektromos alkatrészekre.

     

    Szervizelés szükséges?

    A felesleges kellemetlenségek elkerülése érdekében azt javasoljuk, hogy figyelmesen olvassa el a kezelési útmutatót és/vagy a jelen weboldal támogatás részét, mielőtt kereskedőjéhez vagy a Philipshez fordulna. A jótállás időtartamán belüli szervizelés igénybevételéhez forduljon a szervizpartnereinkhez vagy ügyfélszolgálatunkhoz a weboldalon feltüntetett elérhetőségek valamelyikén. Ha a termék már nem garanciális, az Önhöz legközelebb lévő szakszervizzel közvetlenül is kapcsolatba léphet. 
     
    Annak érdekében, hogy hatékonyan segíthessünk Önnek, amikor a Philipshez vagy annak szervizpartnereihez fordul, kérjük, készítse elő az alábbiakat:

    • A termék típus- vagy modellszáma (néha típusazonosítónak nevezik)
    • A vásárlást igazoló okmány (azaz az eredeti számla vagy nyugta), amelyen fel van tüntetve a vásárlás dátuma, a forgalmazó neve és a termék típusszáma;
    • A termék sorozatszáma vagy gyártási dátum kódja, a terméken feltüntetettek szerint.

    A típusszám, a sorozatszám vagy a gyártási dátum kód (ha van) az akkumulátortartó egység ajtaján vagy a termék hátoldalán vagy alján található meg.

    Hibaelhárítás és javítás​

    Terméke nem működik megfelelően?

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.