Kedves Vásárlónk! Amennyiben Ön Magyarországon nyújt be szervizelésre külföldön vásárolt terméket, a Philips arra törekszik, hogy a terméket a termék vásárlása szerinti ország garanciális feltételei szerint szervizeltesse. Ez a dokumentum kizárólag a fogyasztói termékekre vonatkozik. A professzionális termékekre az eladási- illetve vásárlási megállapodásban foglalt garanciális feltételek vonatkoznak.
A Philips termékek a legmagasabb minőségben kerülnek tervezésre és gyártásra, és kiváló minőségű teljesítményt, egyszerű használatot és egyszerű telepítést biztosítanak. Amennyiben bármilyen problémát tapasztal a termék használata során, javasoljuk, hogy elsőként olvassa el a felhasználói kézikönyvben, vagy a jelen weboldal támogatási részében található információkat. A weboldal támogatási részében (a termék típusától függően) rendelkezésére állhat letölthető felhasználói kézikönyv, gyakran ismételt kérdések, oktatóvideók vagy támogatási fórum.
Abban a valószínűtlen esetben, ha a termék meghibásodna, a Philips megszervezi az Ön Philips termékének térítésmentes szervizelését, amennyiben Ön a meghibásodásról a garanciális időszak alatt tájékoztatott minket, és amennyiben a terméket a felhasználói kézikönyvben foglaltakkal összhangban (azaz rendeltetés szerinti környezetben) használták. Bizonyos termékkategóriák esetében a Philips valamely partnervállalata a termékért garanciát vállaló szervezet. Kérjük, ellenőrizze le ezt a termékhez mellékelt dokumentációban.
A jelen dokumentum címében felsorolt termékkategóriák garanciális ideje Magyarországon 24 hónap, kivéve az alábbiak esetében:
Termékkategória | Jótállási időszak |
LCD-monitorok: B, S, P terméktípusok | 36 hónap |
A jótállási időszak a termék fogyasztó részére történő átadásával veszi kezdetét, és a „Jótállási időszak” részben foglaltak szerinti időpontban szűnik meg. Ha szervizre van szüksége, de elveszítette a vásárlást igazoló bizonylatot, vagy a Philips számára ismeretlen a kereskedő (pl. online kereskedői felület eladója), a garanciális időszak a terméken feltüntetett vagy a sorozatszám alapján ismert gyártási dátum után három hónappal kezdődik. Amennyiben gyártási dátummal vagy sorozatszámmal nem rendelkező terméket nyújtana be szervizelésre, a vásárlást igazoló érvényes bizonylatra szükség van.
Ha a javítás nem lehetséges vagy kereskedelmi szempontból nem jelent életképes megoldást, a Philips kicserélheti a terméket az eredetihez hasonló új vagy felújított termékre. Javítást, firmware-frissítést vagy cserét követően a garanciális időszakot továbbra is az eredeti vásárlás időpontjától számítják.
A jótállás nem érvényes a következményi károkra (beleértve, de nem kizárólagosan az adatvesztést vagy elmaradt jövedelmet), sem az Ön által végrehajtott tevékenységek – például rendszeres karbantartás, firmware-frissítések telepítése, vagy adatok mentése vagy helyreállítása – elmulasztása miatti kompenzációs igényre. A garancia nem terjed ki az alábbiakra, illetve nem érvényes, ha:
A felesleges kellemetlenségek elkerülése érdekében azt javasoljuk, hogy figyelmesen olvassa el a kezelési útmutatót és/vagy a jelen weboldal támogatás részét, mielőtt kereskedőjéhez vagy a Philipshez fordulna. A jótállás időtartamán belüli szervizelés igénybevételéhez forduljon a szervizpartnereinkhez vagy ügyfélszolgálatunkhoz a weboldalon feltüntetett elérhetőségek valamelyikén. Ha a termék már nem garanciális, az Önhöz legközelebb lévő szakszervizzel közvetlenül is kapcsolatba léphet. A típusszám, a sorozatszám vagy a gyártási dátum kód (ha van) az akkumulátortartó egység ajtaján vagy a termék hátoldalán vagy alján található meg.
Annak érdekében, hogy hatékonyan segíthessünk Önnek, amikor a Philipshez vagy annak szervizpartnereihez fordul, kérjük, készítse elő az alábbiakat:
Hibaelhárítás és javítás