1
0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    Mit jelentenek a Philips légtisztítón megjelenő visszajelzők és hibakódok?

    Közzétéve 30 December 2022
    A Philips légtisztító visszajelzőinek és hibakódjainak jelentése az alábbi cikkünkben olvasható.

    A hibakódok és visszajelzők jelentése

    A Philips légtisztító típusától függően az alábbi hibakódokkal és visszajelzőkkel találkozhat:
     

    • A kód: Automata üzemmód.

    • C kód: Gáz üzemmód (csak az AC3254 és az AC3256 típusnál).

    • L kód: Gyermekzár be.

    • UL kód: Gyermekzár ki.

    • F0 vagy FO kód: Tisztítsa meg az előszűrőt, és állítsa vissza az előszűrő tisztítási idejét az adott típushoz tartozó felhasználói kézikönyvnek megfelelően.

    • AO vagy A0, A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, A8, A9 kód: Cserélje ki a NanoProtect HEPA-szűrőt, és állítsa vissza a szűrő élettartamát az adott típusra vonatkozó felhasználói kézikönyvnek megfelelően.

    • CO vagy C0, C1, C2, C3, C4 KÓD, C5, C6, C7, C8, C9 kód: Cserélje ki a NanoProtect AC-szűrőt, és állítsa vissza a szűrő élettartamát az adott típusra vonatkozó felhasználói kézikönyvnek megfelelően.

    • SL kód: Alvó üzemmód.

    • 1h kód: Időzítő üzemmód.

    • t kód: Turbó üzemmód.

    • L1, L2, L3, L4 kód: Gázszint.

    • „-” visszajelző: Az elsötétülő funkció aktív.

    • Er hibakód: A Hall-érzékelő nem működik megfelelően. Vegye le és helyezze vissza az első panelt. Ha az „Er” hibakód továbbra is fennáll, javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot az adott ország vevőszolgálatával.

    • E1, E2, E3, E4 hibakód: A készülék hibásan működik. Forduljon az adott ország vevőszolgálatához. 

    • E6 hibakód: Az E6 azt jelzi, hogy a készülék túlmelegedés elleni védelme működésbe lépett. Húzza ki az készüléket a hálózatból, ellenőrizze, hogy a szűrőcsomag ki van-e szerelve, és hogy nincs-e eltömődve a levegő bemeneti vagy -kimeneti nyílása. Várjon egy percet, majd csatlakoztassa újra, és kapcsolja be a készüléket.  Ha az „E6” jelzés továbbra is fennáll, a fűtőberendezésnek más meghibásodása van. Forduljon az adott ország vevőszolgálatához. (Csak az AMF870 és az AMF872 típusnál)



    Ha a fenti megoldásokkal nem sikerült elhárítani a problémát, további segítségért kérjük, forduljon hozzánk.

    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.