0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    Ki lehet kapcsolni a Wi-Fi funkciót a Philips légtisztító és párásító készülékben?

    Közzétéve 2023. december 19.
    A Wi-Fi a Philips légtisztító és párásító egyik kulcsfontosságú funkciója, ezért nem lehet manuálisan kikapcsolni. További információkért olvassa el a cikkünket.
     

    A Wi-Fi automatikusan kikapcsol

    A Wi-Fi funkció automatikusan kikapcsol, ha a Philips légtisztító és párásító a bekapcsolását követő 15 percen belül nem csatlakozik hozzá, a kábel első csatlakoztatása után. Ez a folyamat minden alkalommal megismétlődik, amikor kihúzza és bedugja a készüléket a fali aljzatba, vagy amikor áramkimaradás után helyreáll az áramellátás.
    Az AMF765, AMF87x, AMF865, AC3737 és AC3680 esetében, ha a Wi-Fi funkció az első használat során automatikusan kikapcsol, az áramkimaradás utáni helyreállítás után nem kapcsol be újra. Kérjük, manuálisan aktiválja a Wi-Fi funkciót az adott típusra vonatkozó felhasználói kézikönyvnek megfelelően, ha a készüléket az alkalmazással szeretné párosítani.
    Megjegyzés: A jobb interaktív élmény és a funkciók széles választéka érdekében javasoljuk, hogy az alkalmazással párosítsa a Philips légtisztító és párásító készüléket.
     
    Ha a fenti lépések nem oldották meg a problémát, kérjük, forduljon hozzánk további segítségnyújtásért.
    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.