A Philips HomeID alkalmazásom bezárult vagy összeomlott
Közzétéve 2024. október 16.
Ha úgy találja, hogy a HomeID alkalmazás gyakran összeomlik, próbálja ki egyenként a következő lehetőségeket: 1. Zárja be, majd indítsa újra a HomeID alkalmazást. 2. Ellenőrizze, hogy telepítette-e a HomeID alkalmazás legújabb verzióját. Ellenőrizze a frissítéseket az alkalmazás-áruházban. 3. Indítsa újra a telefonját. 4. Ürítse ki a gyorsítótárat a telefonján (Beállítások / HomeID / Gyorsítótár ürítése) 5. Utolsó lehetőségként eltávolíthatja és újratelepítheti a HomeID alkalmazást. Ha a fentiek közül semmi sem működött, forduljon a Philips helyi ügyfélszolgálatához.
Kapcsolat a Philips céggel
Örömmel segítünk Önnek ebben
Kapcsolat a Philips céggel
Örömmel segítünk Önnek ebben
Nem találja, amit keres?
Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét