0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    A Philips HomeRun porszívórobotom nem csatlakozik a Philips HomeRun alkalmazáshoz

    Közzétéve 2023. december 6.
    Ha a Philips HomeRun porszívózó-felmosó robot nem csatlakozik a Philips HomeRun alkalmazáshoz, az alábbi cikkben megtalálja a lehetséges okokat és megoldásokat. 
    homerun modellek

    A robotot úgy párosíthatja a Philips HomeRun alkalmazással, hogy megérinti a „Robot hozzáadása” gombot, és követi az utasításokat. Ha a párosítás sikertelen, kövesse az alábbi lépéseket a probléma megoldásához:

    Ellenőrizze, hogy a robot be van-e kapcsolva.
    Ellenőrizze, hogy a robot teljesen fel van-e töltve, az állomás csatlakoztatva van-e a fali aljzathoz, és hogy a robot be van-e kapcsolva. 

    Ellenőrizze Wi-Fi jelszavát
    Győződjön meg róla, hogy az otthoni Wi-Fi-hez tartozó megfelelő jelszót adta meg az alkalmazásban. 

    Válassza ki a megfelelő robotmodellt
    Amikor hozzáadja a robotot az alkalmazáshoz, válassza ki a megfelelő modellt.

    • Automatikus ürítési állomással: XU7100, XU3110 vagy XU3100
    • Automatikus ürítési állomás nélkül: XU7000 vagy XU3000
    • Dokkolóegységgel: XU6500

    Ellenőrizze, hogy a robot Wi-Fi-beállítási módban van-e
    Az alkalmazáshoz való sikeres párosításhoz a robotnak Wi-Fi-beállítási módban kell lennie. A robot be-/kikapcsoló gombja és főmenü gombja villog, jelezve, hogy a Wi-Fi-beállítási mód aktiválva van. A robot Wi-Fi-beállítási módba kapcsolásához nyomja meg és tartsa lenyomva egyszerre a be-/kikapcsoló gombot és a főmenü gombot három másodpercig. A gombok jelzőfényei narancssárgán villognak, jelezve, hogy a robot Wi-Fi-beállítási módban van (lásd az alábbi képet).

    Ellenőrizze, hogy az otthoni Wi-Fi megfelelően működik-e.
    Ellenőrizze az internetkapcsolatot. Ha a hálózat lassú, kapcsolja ki, majd újra be az útválasztót.

    Helyezze az állomást közelebb az útválasztóhoz.
    A robot töltőállomását olyan helyre kell helyezni, ahol jó a Wi-Fi lefedettség. Az erősebb Wi-Fi-jel érdekében helyezze az állomást közelebb az útválasztóhoz. 

    A Philips HomeRun alkalmazás legújabb verziója
    Az App Store áruházba lépve ellenőrizze, hogy a Philips HomeRun alkalmazás legújabb verzióját használja-e, és nézze meg, hogy van-e elérhető frissítés.

    Tekintse meg az adott modellnek megfelelő alábbi videóinkat, amelyek lépésenkénti utasításokat tartalmaznak a robot alkalmazáshoz való csatlakoztatásával kapcsolatban.

    Ha a fenti lépések nem segítettek a probléma megoldásában, forduljon hozzánk további segítségért.

    Play Pause
    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.