0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    A Philips HomeRun porszívórobotom nem tér vissza az állomáshoz

    Közzétéve 2023. december 6.
    Ha a Philips HomeRun porszívó- és felmosórobot nem tér vissza az automatikus ürítőállomáshoz, az alábbiakban találja a lehetséges okokat és megoldásokat.
    XU sorozatú robotok

    A robotporszívó visszatér a töltőállomáshoz, és automatikusan elkezd tölteni, amint befejezte a tisztítási eljárást, vagy amikor az akkumulátor lemerült. Annak biztosítása érdekében, hogy a robot visszatérjen a töltőállomáshoz:

    • Ellenőrizze, hogy a robot nincs-e blokkolva; nyissa ki az útvonalon lévő összes ajtót, és távolítson el minden akadályt az állomás közelében.
    • Győződjön meg arról, hogy az állomás csatlakozik a fali aljzathoz. Ha nem, a robot nem találja meg az állomást.
    • Ellenőrizze, hogy létrehozott-e virtuális falakat vagy tiltott területeket, amelyek megakadályozzák, hogy a robot visszatérjen az állomáshoz.
    • Ne helyezze az állomást erős napfényre, lépcsők közelébe vagy bútor alá: ez blokkolja az infravörös jelet, amelynek segítségével a robot megtalálja az állomáshoz vezető utat.
    • Helyezze az állomást olyan helyre, ahol jó a Wi-Fi-lefedettség.
    • Ellenőrizze, hogy elegendő hely áll-e rendelkezésre az állomás oldalainál és előtte. Az állomás mindkét oldalán 0,5 m-es, az állomás előtt pedig 1 m-es területet kell szabadon hagyni.
    • Helyezze az állomást kemény padlóra, ne pedig puha padlóra, például szőnyegre.
    • Az állomásnak vízszintes felületen kell lennie, egy fallal szemben.
    • Győződjön meg arról, hogy a robot megkezdi a tisztítást az állomástól.
    • Gondoskodjon róla, hogy a kerék ne csússzon. Egy száraz ruhával törölje le a kereket, és ezzel egyidejűleg törölje fel a vizet az alapegység rámpájáról és a padlóról is. 
    • Ha a robot hibát észlel, kérjük, kövesse a hangfigyelmeztetést a probléma megoldásához, és nézze meg az alkalmazásban található tippeket. 
    • Ellenőrizze, hogy nem akadályozza-e idegen tárgy (például hajszál, homok stb.) a hajtókerekeket, az elülső kereket és az elülső részen elhelyezkedő kis kereket. Próbálja meg a kerekeken lévő idegen tárgyakat eltávolítani. A kerekeket elforgatva nézze meg, hogy tudnak-e megfelelően forogni. Az elülső kereket pedig húzza ki az idegen tárgyak eltávolításához. 
    • Az XU7000 és XU7100 esetén: Ellenőrizze, hogy van-e por a robot elülső oldalán lévő ablakon és az állomás infravörös jeladójának ablakán (az a terület, ahol a robot csatlakozik az állomáshoz), majd távolítsa el a port egy ronggyal (lásd az alábbi képet).
    • Az XU3000, XU3100 és XU3110 esetén: Ellenőrizze, hogy van-e por a robot érzékelőin és/vagy az állomáson lévő ablakon (azon a területen, ahol a robot csatlakozik az állomáshoz), majd távolítsa el a port egy ronggyal (lásd az alábbi képet).
    • Az XU6500 esetén: Ellenőrizze, hogy van-e por a robot elülső oldalán lévő ablakon és az állomás infravörös jeladójának ablakán (az a terület, ahol a robot csatlakozik az állomáshoz), majd távolítsa el a port egy ronggyal.

    Ha a fenti megoldások nem oldották meg a problémát, forduljon hozzánk további segítségnyújtásért.

    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.