0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    A Philips Barista Brew eszpresszógép nem végez tejhabosítást

    Közzétéve 2024. július 17.
    Ha a Philips Barista Brew eszpresszógép nem végez tejhabosítást, olvassa el a lehetséges okokról és megoldásokról szóló, alábbi cikkünket. 
     
    Javasoljuk, hogy mindig hűtött tejet használjon a kiváló tejhab biztosítása érdekében. Ha a tej hőmérséklete magas, az befolyásolhatja a habosítás minőségét.
     
    Kiváló tejhab készítéséhez ügyeljen arra, hogy a kancsó megfelelő mennyiségű tejjel legyen feltöltve. Azt javasoljuk, hogy cappuccino készítéséhez a kancsót a negyedéig (100 ml), latte macchiato készítéséhez pedig körülbelül a harmadáig (150 ml) töltse fel tejjel.
     
    A különböző típusú tejek eltérő mennyiségű és minőségű habot eredményeznek. Javasoljuk az alábbi tejtípusok egyikének használatát:
    • Félzsíros tehéntej
    • Teljes zsírtartalmú tehéntej
    • Laktózmentes tej
    A jó tejhab készítéséhez a tejes kancsót megfelelő módon kell elhelyezni. Ügyeljen arra, hogy a forróvíz-/gőzelvezető cső vége 3 cm-rel a tej szintje alatt legyen, és a kancsó meg legyen döntve (lásd az alábbi képet).
     
    Gőzelvezető cső
    Ha egy ideig használja a forróvíz-/gőzelvezető csövet, a gőz funkció leáll, és a fűtőegységnek le kell hűlnie. Állítsa vissza a forró víz/gőz gombot középső állásba, várjon egy kicsit, majd állítsa vissza a gombot a gőz pozícióba. 
     
    A tejrendszer és a hozzá tartozó alkatrészek alapos és minden használat után elvégzett tisztítása jó minőségű tejhabot eredményez. Ehhez részletes útmutatót a felhasználói kézikönyvben talál.
     
    Megjegyzés: Mindig ügyeljen arra, hogy a tej ne száradjon rá a tejadagoló rendszerre, mert előfordulhat, hogy nehéz lesz eltávolítani. Ha a gőzelvezető cső eltömődik, használja a tisztítótű vastag végét, amellyel megtisztíthatja a forróvíz-/gőzelvezető cső végén található nyílást. 


     
    Gőzelvezető cső
    Mivel a készülék keringési rendszerét eltömítheti a vízkő, javasoljuk, hogy rendszeresen végezze el a vízkőmentesítést. Ha pedig a VÍZKŐMENTESÍTÉS JELZŐFÉNY világítani kezd, akkor minden esetben végezze el a vízkőmentesítést.
     
    Kérjük, kövesse a felhasználói kézikönyvben található részletes utasításokat.
     
    Ha ezen megoldások egyike sem oldja meg a problémát, kérjük, forduljon hozzánk a további segítségnyújtás érdekében.
     
    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.