A Philips Barista Brew eszpresszógép nem készít kávét
Közzétéve 2024. július 17.
Ha a Philips Barista Brew eszpresszógép nem készít kávét, olvassa el az alábbi cikkünket a lehetséges okok és megoldások megtalálásához.
Először győződjön meg arról, hogy a víztartály fel van töltve vízzel, és megfelelően van elhelyezve, hogy megakadályozza a levegő bejutását a rendszerbe. Ha a kávé továbbra is lassan vagy egyáltalán nem folyik ki, előfordulhat, hogy a készülék keringési rendszerét vízkő tömíti el. Vízkőmentesítse a készüléket a Philips eszpresszógép vízkőmentesítővel, és kövesse a felhasználói kézikönyvben vagy a „Hogyan vízkőmentesítsem a Philips Barista Brew eszpresszógépet” című cikkünkben található részletes utasításokat.
Előfordulhat, hogy a szűrőkosár eltömődött. Ebben az esetben használjon másik szűrőkosarat a feltételezés megerősítéshez, és ha az működik, kövesse a szűrőkosár tisztítására vonatkozó utasításokat, amelyeket a felhasználói kézikönyvben talál.
Ha a portafilter kávéadagoló kifolyócsövei eltömődtek, a tisztítóeszköz vastagabb tűjével megszüntetheti az eltömődést.
A szemeskávé-tartály elforgatásával módosíthatja a beépített őrlőbetét őrlési beállításait. A durvább őrléshez fordítsa el az óramutató járásával ellentétes irányba (15 felé).
A használt szűrőkosártól függően mindig a megfelelő mennyiségű őrölt kávét használja. Az optimális mennyiség 12–14 gramm egy csésze, illetve 18–20 gramm egy dupla csésze esetén. Ha ezen megoldások egyike sem oldotta meg a problémát, kérjük, forduljon hozzánk a további segítségnyújtás érdekében.
Nem találja, amit keres?
Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét