Philips Támogatás
a Philips Respironics termékekhez
Kedves Vásárlónk! A Philips termékek a legmagasabb minőségben kerülnek tervezésre és gyártásra, és kiváló minőségű teljesítményt, egyszerű használatot és egyszerű telepítést biztosítanak. Amennyiben bármilyen problémát tapasztal a termék használata során, javasoljuk, hogy elsőként olvassa el a felhasználói kézikönyvben vagy a jelen weboldal támogatási részében található információkat. A weboldal támogatási részében (a termék típusától függően) rendelkezésére állhat letölthető felhasználói kézikönyv, gyakran ismételt kérdések, oktatóvideók vagy támogatási fórum.
A jótállási időszak a termék fogyasztó részére történő átadásával veszi kezdetét, és a „Jótállási időszak” részben foglaltak szerinti időpontban szűnik meg. Ha szervizre van szüksége, de nem rendelkezik kitöltött jótállási jeggyel és ennek hiányában az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal, vagy a Philips számára ismeretlen a kereskedő (pl. online kereskedői felület eladója), a garanciális időszak a terméken feltüntetett vagy a sorozatszám alapján ismert gyártási dátum után három hónappal kezdődik. Amennyiben gyártási dátummal vagy sorozatszámmal nem rendelkező terméket nyújtana be szervizelésre, az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatra szükség van. A Philips jótállás akkor érvényes, ha a terméket a használati útmutatóban leírtak szerint rendeltetésszerűen használták. A termék üzembe helyezése vagy használata előtt figyelmesen olvassa el a használati útmutatót. A terméktől és a hibától függően a Philips az Ön számára legmegfelelőbb szolgáltatást kínálja.
Ha a javítás nem lehetséges aránytalan többletköltséget eredményezne a Philipsnek, a Philips kicserélheti a terméket az eredetivel megegyező új termékre. Javítást, firmware-frissítést vagy cserét követően a garanciális időszakot továbbra is az eredeti vásárlás időpontjától számítják.
A jótállási idő hossza a terméktől függően változik. Érvényesítéséhez az ellenérték megfizetését igazoló bizonylat szükséges.
A csatlakoztatott termékekben tárolt adatok elveszhetnek a Philips általi szervizelés során. Javasoljuk, hogy a termék szervizbe történő elküldése előtt készítsen biztonsági másolatot a termékben tárolt adatokról. A Philips nem vállal felelősséget az ilyen jellegű veszteségekért.
Kérjük, vásárlás előtt vagy után mindig a vásárlás helyén érdeklődjön a pontos jótállási időszakról. A Philips hallási megoldásaival kapcsolatos jótállásról további információt itt talál.
A jótállási idő hossza a terméktől függően változik. A jótállás érvényesítéséhez az ellenérték megfizetését igazoló bizonylat szükséges. A csatlakoztatott termékekben tárolt adatok elveszhetnek a Philips általi szervizelés során. Javasoljuk, hogy a termék szervizbe történő elküldése előtt készítsen biztonsági másolatot a termékben tárolt adatokról. A Philips nem vállal felelősséget az ilyen jellegű veszteségekért. Kiterjesztett garancia: Egyes Philips testápoló termékek diszkrecionális kiterjesztett garanciára jogosultak. Az oldal alján meghatározott jótállási időszakon kívül jogosult lehet egy ingyenes kiterjesztett jótállásra, ha a vásárlástól számított 90 napon belül regisztrálja termékét My Philips fiókjában. Jelentkezzen be My Philips fiókjába, és kövesse a termékregisztrációs utasításokat a vásárlás dátumától számított 90 napon belül, hogy megtudja, terméke alkalmas-e a jogosultságra.
A Philips jótállás akkor érvényes, ha a terméket a használati útmutatóban leírtak szerint rendeltetésszerűen használták. A termék üzembe helyezése vagy használata előtt figyelmesen olvassa el a használati útmutatót.
A terméktől és a hibától függően a Philips az Ön számára legmegfelelőbb szolgáltatást kínálja.
• közvetett vagy következményi károk, például időveszteség, adatvesztés vagy bevételkiesés;
• A fogyasztó által végzett tevékenységek - mint például a rendszeres karbantartás, a firmware-frissítések telepítése vagy az adatok mentése - elmulasztása miatti igény pénzbeli vagy más kompenzációra.
A jótállás nem érvényes:
• ha a termék megfizetését igazoló bizonylatot megváltoztatták vagy olvashatatlanná tették;
• ha a terméken lévő modellszámot, sorozatszámot vagy gyártási dátum kódját megváltoztatták, eltávolították vagy olvashatatlanná tették;
• ha a terméket hibás készletként vásárolták;
• ha a javítást vagy a termék módosítását illetéktelen, arra nem jogosult szerviz vagy személy végezte;
• ha a hiba túlzott, nem rendeltetésszerű használat eredménye;
• ha a hibát a termékkel való visszaélés okozta;
• ha a hibát olyan környezeti feltételek okozzák, amelyek nem felelnek meg a használati útmutatóban foglaltaknak;
• ha a termék megsérült, beleértve, de nem kizárólagosan, állatok, villámcsapás, abnormális feszültség, tűz, természeti katasztrófa, szállítás vagy víz által okozott károkat (kivéve, ha a használati útmutató kifejezetten kimondja, hogy a termék vízzel öblíthető);
• kopó vagy fogyó alkatrészekre, pl. borotva és szőrtelenítő fejek, kések cseréjére;
• ha a termék nem működik megfelelően, mert eredetileg nem abban az országban tervezték, gyártották vagy nem abban az országban való használatra engedélyezték, ahol a terméket használják, ami akkor fordulhat elő, ha Ön a terméket importálja;
• ha a termék nem működik megfelelően a hozzáféréssel vagy a szolgáltatókkal kapcsolatos problémák, például a hozzáférési hálózatok (például TV-kábel, műhold vagy internet) megszakadása, az előfizető vagy a levelező vonalának, helyi hálózatának meghibásodása miatti (kábelezés, fájlszerver, felhasználói vonal) és az átviteli hálózat hibái (interferencia, probléma, hibák vagy rossz hálózati minőség) miatt;
• ha a termék hibája olyan alkatrészeinek elhasználódása miatt következik be, amelyek jellegüknél fogva elhasználódnak;
• nem elektromos alkatrészekre.
Hibaelhárítás és javítás