0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips Támogatás​

    Garanciális irányelvek

    a Philips Respironics termékekhez​

    Kedves Vásárlónk!​ ​

     

    A Philips termékek a legmagasabb minőségben kerülnek tervezésre és gyártásra, és kiváló minőségű teljesítményt, egyszerű használatot és egyszerű telepítést biztosítanak. Amennyiben bármilyen problémát tapasztal a termék használata során, javasoljuk, hogy elsőként olvassa el a felhasználói kézikönyvben vagy a jelen weboldal támogatási részében található információkat. A weboldal támogatási részében (a termék típusától függően) rendelkezésére állhat letölthető felhasználói kézikönyv, gyakran ismételt kérdések, oktatóvideók vagy támogatási fórum.​ ​

    Jótállási időszak

    A jótállási időszak a termék fogyasztó részére történő átadásával veszi kezdetét, és a „Jótállási időszak” részben foglaltak szerinti időpontban szűnik meg. Ha szervizre van szüksége, de nem rendelkezik kitöltött jótállási jeggyel és ennek hiányában az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal,​ vagy a Philips számára ismeretlen a kereskedő (pl. online kereskedői felület eladója), a garanciális időszak a terméken feltüntetett vagy a sorozatszám alapján ismert gyártási dátum után három hónappal kezdődik. Amennyiben gyártási dátummal vagy sorozatszámmal nem rendelkező terméket nyújtana be szervizelésre, az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatra szükség van.​
     
    Ha a javítás nem lehetséges aránytalan többletköltséget eredményezne a Philipsnek, a Philips kicserélheti a terméket az eredetivel megegyező új termékre​. Javítást, firmware-frissítést vagy cserét követően a garanciális időszakot továbbra is az eredeti vásárlás időpontjától számítják.

    A jótállási idő hossza a terméktől függően változik. Érvényesítéséhez az ellenérték megfizetését igazoló bizonylat szükséges.
     

    A Philips jótállás akkor érvényes, ha a terméket a használati útmutatóban leírtak szerint rendeltetésszerűen használták. A termék üzembe helyezése vagy használata előtt figyelmesen olvassa el a használati útmutatót.
     

    A terméktől és a hibától függően a Philips az Ön számára legmegfelelőbb szolgáltatást kínálja.
    A csatlakoztatott termékekben tárolt adatok elveszhetnek a Philips általi szervizelés során. Javasoljuk, hogy a termék szervizbe történő elküldése előtt készítsen biztonsági másolatot a termékben tárolt adatokról. A Philips nem vállal felelősséget az ilyen jellegű veszteségekért.

    Kérjük, vásárlás előtt vagy után mindig a vásárlás helyén érdeklődjön a pontos jótállási időszakról. A Philips hallási megoldásaival kapcsolatos jótállásról további információt itt talál.

    Jótállási feltételek

    A jótállási idő hossza a terméktől függően változik. A jótállás érvényesítéséhez az ellenérték megfizetését igazoló bizonylat szükséges.​

    A Philips jótállás akkor érvényes, ha a terméket a használati útmutatóban leírtak szerint rendeltetésszerűen használták. ​A termék üzembe helyezése vagy használata előtt figyelmesen olvassa el a használati útmutatót.​

    A terméktől és a hibától függően a Philips az Ön számára legmegfelelőbb szolgáltatást kínálja. ​

    A csatlakoztatott termékekben tárolt adatok elveszhetnek a Philips általi szervizelés során. ​Javasoljuk, hogy a termék szervizbe történő elküldése előtt készítsen biztonsági másolatot a termékben tárolt adatokról. ​A Philips nem vállal felelősséget az ilyen jellegű veszteségekért.

     

    Kiterjesztett garancia:

     

    Egyes Philips testápoló termékek diszkrecionális kiterjesztett garanciára jogosultak. Az oldal alján meghatározott jótállási időszakon kívül jogosult lehet egy ingyenes kiterjesztett jótállásra, ha a vásárlástól számított 90 napon belül regisztrálja termékét My Philips fiókjában. Jelentkezzen be My Philips fiókjába, és kövesse a termékregisztrációs utasításokat a vásárlás dátumától számított 90 napon belül, hogy megtudja, terméke alkalmas-e a jogosultságra.

    Mire nem terjed ki a jótállás?​

    A jótállás nem terjed ki a következőkre:​
    • közvetett vagy következményi károk, például időveszteség, adatvesztés vagy bevételkiesés;​
    • A fogyasztó által végzett tevékenységek - mint például a rendszeres karbantartás, a firmware-frissítések telepítése vagy az adatok mentése - elmulasztása miatti igény pénzbeli vagy más kompenzációra.​

    A jótállás nem érvényes:​
    • ha a termék megfizetését igazoló bizonylatot megváltoztatták vagy olvashatatlanná tették;​
    • ha a terméken lévő modellszámot, sorozatszámot vagy gyártási dátum kódját megváltoztatták, eltávolították vagy olvashatatlanná tették;​
    • ha a terméket hibás készletként vásárolták;​
    • ha a javítást vagy a termék módosítását illetéktelen, arra nem jogosult szerviz vagy személy végezte;​
    • ha a hiba túlzott, nem rendeltetésszerű használat eredménye;​
    • ha a hibát a termékkel való visszaélés okozta;​
    • ha a hibát olyan környezeti feltételek okozzák, amelyek nem felelnek meg a használati útmutatóban foglaltaknak;
    • ha a hibát a felhasználói kézikönyvben javasoltaktól eltérő  kiegészítő berendezések vagy tartozékok (beleértve a szoftvert) csatlakoztatása okozza;​
    • ha a termék megsérült, beleértve, de nem kizárólagosan, állatok, villámcsapás, abnormális feszültség, tűz, természeti katasztrófa, szállítás vagy víz által okozott károkat (kivéve, ha a használati útmutató kifejezetten kimondja, hogy a termék vízzel öblíthető);​
    • kopó vagy fogyó alkatrészekre, pl. borotva és szőrtelenítő fejek, kések cseréjére;​
    • ha a termék nem működik megfelelően, mert eredetileg nem abban az országban tervezték, gyártották vagy nem abban az országban való használatra engedélyezték, ahol a terméket használják, ami akkor fordulhat elő, ha Ön a terméket importálja;​
    • ha a termék nem működik megfelelően a hozzáféréssel vagy a szolgáltatókkal kapcsolatos problémák, például a hozzáférési hálózatok (például TV-kábel, műhold vagy internet) megszakadása, az előfizető vagy a levelező vonalának, helyi hálózatának meghibásodása miatti (kábelezés, fájlszerver, felhasználói vonal) és az átviteli hálózat hibái (interferencia, probléma, hibák vagy rossz hálózati minőség) miatt;​
    • ha a termék hibája olyan alkatrészeinek elhasználódása miatt következik be, amelyek jellegüknél fogva elhasználódnak;​
    • nem elektromos alkatrészekre.

    Hibaelhárítás és javítás​

    Terméke nem működik megfelelően?

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.