Online és offline értékesítési csatornákon keresztül egyre több hamisított Philips égőt forgalmaznak. Ezek a silány minőségű hamisított termékek biztonsági kockázatot jelentenek. A hamisított izzók rengeteg problémát okozhatnak, például egyenetlen teljesítményt nyújthatnak, kialudhatnak vagy elvakíthatják a szembejövőket, komoly veszélybe sodorva a felhasználót. Emellett lehetséges, hogy az Ön országában büntetendő a hamisított termékek forgalmazása vagy használata. Annak érdekében, hogy megvédjük ügyfeleinket és fogyasztóinkat a hamisított Philips világítástechnikai termékektől, proaktív megoldást hoztunk létre, amely egyedi, korszerű technológiára épül. A Philips-árucikkek eredetiségének garantálása érdekében irányelvünk, hogy minden termékünket eredeti nyomtatott dobozban értékesítjük, amely a Philips vállalati arculatát viseli magán. Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy megvédjük ügyfeleinket a gyenge minőségű hamisítványoktól, amelyek károsíthatják járművét vagy személyi sérülést okozhatnak.
Az alábbi egyszerű lépéseket követve ellenőrizze a termék eredetiségét.
A Philips csomagolásának oldalán vagy hátulján keresse meg a QR-kódot.

Scan Okostelefonján olvassa be a QR-kódot a kameraalkalmazás vagy a QR-kód olvasó alkalmazás segítségével. A QR-kód átirányítja Önt a hivatalos original.philips.com weboldalra. Ha más oldalra irányítja, kérjük, forduljon az ügyfélszolgálathoz.

Készítsen képet a termék csomagolásának elejéről egy tiszta, fehér háttér előtt. Készítsen új fotót, ha elmosódott vagy nem fókuszált.

Ellenőrizze a Philips-termékét. Ha nem sikerült az ellenőrzés, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.


1. Mely termékekre vonatkozik az eredetiségellenőrzés? Nézze meg a terméklistát. 2. Mit tegyek, ha nem sikerült az ellenőrzés a QR-kóddal? Kérjük, a hibalehetőséget kizárandó ismételje meg a az ellenőrzést. Amennyiben ezúttal sem sikerült a termék ellenőrzése, további felvilágosításért kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. 3. Hogyan győződhetek meg arról, hogy a szervizben eredeti terméket szereltek a járművembe? Kérje el az izzó csomagolását, hogy megbizonyosodhasson a termék eredetiségéről. 4. Miért nem ismeri fel a telefonom a QR-kódot? Előfordulhat, hogy a telefonja kamerája nem képes beolvasni a QR-kódot, mert nem párhuzamos az adott felülettel, vagy mert a kód nem került a fókuszába. Győződjön meg róla, hogy a telefon párhuzamos a QR-kódot tartalmazó felülettel. Ha túl közel vagy távol tartja a telefont, nem tudja beolvasni a QR-kódot. Tartsa távolabb a telefonját, és lassan közelítse a QR-kód felé. 5. Minden okostelefon képes beolvasni a QR-kódot? Igen, a legtöbb mobiltelefon képes felismerni a QR-kódot a kamera applikációja segítségével. Ha az Ön telefonja nem ismeri fel a QR-kódot, töltse le a QR Code Reader appot. További segítségért forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. 6. Mit tegyek, ha a termékem csomagolásán nem látható QR-kód? Két lehetőség áll fenn: az adott termék vagy nem tartozik az ellenőrizhető árucikkek közé (ld. a 2. kérdést), vagy pedig nem eredeti. Az eredetiségellenőrzési eljárás a fényszóróizzó-bővítéseink egy részére vonatkozik. További felvilágosításért forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. 7. Miért nem javasoljuk a műlámpák használatát? A hamisított izzók rengeteg problémát okozhatnak, például egyenetlen teljesítményt nyújthatnak, kialudhatnak vagy elvakíthatják a szembejövőket, komoly veszélybe sodorva a felhasználót. Emellett lehetséges, hogy az Ön országában büntetendő a hamisított termékek forgalmazása vagy használata.