Közzétéve 2024. november 7.
Ha fogkeféje nem csatlakozik a Philips Sonicare alkalmazáshoz, kövesse az alábbi lépéseket:
- Ellenőrizze, hogy fogkeféje teljesen fel van-e töltve.
- Ellenőrizze, hogy a telefon operációs rendszere és az alkalmazás frissítve van-e.
- Kapcsolja be a Bluetooth-funkciót a mobileszközén.
- Tartsa egymáshoz közel a fogkeféjét és a mobileszközt.
- Vegye le a fogkeféjét a töltőről, vagy nyomja meg az Üzemmód gombot, hogy bekapcsolja a fogkefenyélen lévő LED-jelzőfényeket.
- Nyissa meg a Sonicare alkalmazást.
Ha fogkeféje nem csatlakozik az alkalmazás megnyitásakor, szüntesse meg a fogkefe párosítását, vagy felejtse el az eszközt a telefon Bluetooth-beállításaiban. Indítsa újra a Sonicare alkalmazást az eszköz ismételt párosításához. A mobileszköz Bluetooth-gyorsítótárának törlése szintén megoldhatja a csatlakozási problémákat.
Megjegyzés: A Sonicare 9900 Prestige fogkefe felhasználói a fogkefenyél alaphelyzetbe állításával is megoldhatják a csatlakozási problémákat.