0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips Támogatás​

    Jótállás a baba-mama termékekre

    Cumisüvegek - Cumisüvegmelegítők - Babaőrök és hőmérők

    A Philips Magyarország Kft. (1117 Budapest, Alíz u. 3. B/4. emelet) az általa forgalmazott és Magyarországon kiskereskedelmi forgalomban értékesített termékeire a termék fogyasztó részére történő átadásától​ számított meghatározott ideig jótállást vállal. ​Az anyag- és gyártási hibákat a Philips saját költségére kijavítja vagy kicseréli, amennyiben az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot a jótállás időtartamán belül bemutatják. A nem engedélyezett cserealkatrészek használatából eredő károk érvénytelenítik ezt a jótállást. A felhasználónak szigorúan be kell tartania a használati útmutatóban szereplő összes utasítást.​


    A Philips nemzetközi jótállást vállal minden termékére a „Jótállási időszak” részben megadott időtartamra, attól a naptól számítva, amikor a terméket a fogyasztó átvette.

    Jótállási időszak​

    Az alábbi táblázat a Philips által vállalt nemzetközi jótállás időtartamát mutatja a különböző termékkategóriákra​

     

    Baba-Mama ápolás​

    Elektromos mellszívók

    24 hónap​

    Kézi mellszívók

    Nincs jótállás​

    Cumisüvegek és tartozékai

    Nincs jótállás​

    Baba monitorok

    24 hónap​

    Elektromos sterilizálók és cumisüveg melegítők

    24 hónap​

    Cumik

    Nincs jótállás​

    Ajándék szettek

    Nincs jótállás​

     

    A vállalt jótállás időtartama többnyire a jogszabályok által előírtnál hosszabb. ​A vállalt jótállás a fogyasztó jogszabályból eredő jogait nem érinti. ​
    A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.​

    Előfordulhat, hogy egyes termékekre meghosszabbított jótállást is kaphat a fogyasztó.​
    • A kiterjesztett Philips jótállás érvényesítéséhez regisztrálja termékét MyPhilips fiókjában a vásárlást követő 90 napon belül.​
    • A regisztrációt követően megerősítő e-mailt kap a kiterjesztett jótállás részleteivel.​
    • A kiterjesztett jótállás bizonyítékaként őrizze meg nyugtáját és a visszaigazoló e-mailt.

    Jótállási feltételek

    A jótállási idő hossza a terméktől függően változik. A jótállás érvényesítéséhez az ellenérték megfizetését igazoló bizonylat szükséges.​

    A Philips jótállás akkor érvényes, ha a terméket a használati útmutatóban leírtak szerint rendeltetésszerűen használták. ​A termék üzembe helyezése vagy használata előtt figyelmesen olvassa el a használati útmutatót.​

    A terméktől és a hibától függően a Philips az Ön számára legmegfelelőbb szolgáltatást kínálja. ​

    A csatlakoztatott termékekben tárolt adatok elveszhetnek a Philips általi szervizelés során. ​Javasoljuk, hogy a termék szervizbe történő elküldése előtt készítsen biztonsági másolatot a termékben tárolt adatokról. ​A Philips nem vállal felelősséget az ilyen jellegű veszteségekért.

    Mire nem terjed ki a jótállás?​

    A jótállás nem terjed ki a következőkre:​
    • közvetett vagy következményi károk, például időveszteség, adatvesztés vagy bevételkiesés;​
    • A fogyasztó által végzett tevékenységek - mint például a rendszeres karbantartás, a firmware-frissítések telepítése vagy az adatok mentése - elmulasztása miatti igény pénzbeli vagy más kompenzációra.​

    A jótállás nem érvényes:​
    • ha a termék megfizetését igazoló bizonylatot megváltoztatták vagy olvashatatlanná tették;​
    • ha a terméken lévő modellszámot, sorozatszámot vagy gyártási dátum kódját megváltoztatták, eltávolították vagy olvashatatlanná tették;​
    • ha a terméket hibás készletként vásárolták;​
    • ha a javítást vagy a termék módosítását illetéktelen, arra nem jogosult szerviz vagy személy végezte;​
    • ha a hiba túlzott, nem rendeltetésszerű használat eredménye;​
    • ha a hibát a termékkel való visszaélés okozta;​
    • ha a hibát olyan környezeti feltételek okozzák, amelyek nem felelnek meg a használati útmutatóban foglaltaknak;
    • ha a hibát a felhasználói kézikönyvben javasoltaktól eltérő  kiegészítő berendezések vagy tartozékok (beleértve a szoftvert) csatlakoztatása okozza;​
    • ha a termék megsérült, beleértve, de nem kizárólagosan, állatok, villámcsapás, abnormális feszültség, tűz, természeti katasztrófa, szállítás vagy víz által okozott károkat (kivéve, ha a használati útmutató kifejezetten kimondja, hogy a termék vízzel öblíthető);​
    • kopó vagy fogyó alkatrészekre, pl. borotva és szőrtelenítő fejek, kések cseréjére;​
    • ha a termék nem működik megfelelően, mert eredetileg nem abban az országban tervezték, gyártották vagy nem abban az országban való használatra engedélyezték, ahol a terméket használják, ami akkor fordulhat elő, ha Ön a terméket importálja;​
    • ha a termék nem működik megfelelően a hozzáféréssel vagy a szolgáltatókkal kapcsolatos problémák, például a hozzáférési hálózatok (például TV-kábel, műhold vagy internet) megszakadása, az előfizető vagy a levelező vonalának, helyi hálózatának meghibásodása miatti (kábelezés, fájlszerver, felhasználói vonal) és az átviteli hálózat hibái (interferencia, probléma, hibák vagy rossz hálózati minőség) miatt;​
    • ha a termék hibája olyan alkatrészeinek elhasználódása miatt következik be, amelyek jellegüknél fogva elhasználódnak;​
    • nem elektromos alkatrészekre.

    Hibaelhárítás és javítás​

    Terméke nem működik megfelelően?

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.