0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    Használhatom a Philips Lumea alkalmazás SkinAI funkcióját több mobileszközön is?

    Közzétéve 2023. szeptember 28.
    Igen, több mobileszközön is használhatja a SkinAI funkciókat. Ha új mobileszközt kap, telepítse újra a Lumea alkalmazást, és jelentkezzen be MyPhilips-fiókjába. A SkinAI funkciók továbbra is fel lesznek oldva, és elérhetők maradnak. 

    A Lumea 9900 készülékkel azonban csak egy MyPhilips-fiók SkinAI funkcióit tudja feloldani.
    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.