A Philips Airfryer készülékem kijelzőjén vonalak vagy egy hibakód látható
Közzétéve 2023. május 15.
Ha a Philips Airfryer nem kapcsol be, és villogó vonalak (---) vagy egy hibakód látható rajta, tekintse meg az alábbiakat további információkért.
Az Airfryer készülék firmware-frissítési üzemmódban van. Ez a frissítés néhány percig is eltarthat, és az Airfryer nem használható ezen az időn belül. Ne húzza ki az Airfryer készüléket, amíg a frissítés be nem fejeződik.
Ha a vonalak hosszabb idő után is láthatóak, húzza ki az eszközt, és csatlakoztassa újra a visszaállításhoz. Ha a frissítés nem fejeződik be, forduljon hozzánk további segítségért.
E1 vagy 0x1002 Az Airfryer készüléket valószínűleg hideg helyen tárolták. Húzza ki a készülék csatlakozódugóját a fali aljzatból, és várjon 30 percig, mielőtt újra csatlakoztatja.
Ha a készüléket alacsony környezeti hőmérsékleten tárolta, hagyja alkalmazkodni a szobahőmérséklethez legalább 30 percen át, mielőtt újra csatlakoztatja.
Ha a hibakód az újbóli csatlakoztatás után is látható marad a kijelzőn, forduljon hozzánk további segítségért.
E2 Nem megfelelő Wi-Fi bejelentkezési adatokat adott meg. A folytatáshoz adja meg újra a helyes Wi-Fi bejelentkezési adatokat.
E3 vagy 0x4001 A csatlakozási funkció meghibásodott. Továbbra is használhatja a készüléket a csatlakozási funkció nélkül, vagy további segítségért forduljon hozzánk.
E4, E5, E6, E8, E12, 0x1001, 0x3001, 0x3002 vagy 0x3003 Húzza ki az Airfryer hálózati dugóját, majd csatlakoztassa újra. Ha a hibakód továbbra is látható a kijelzőn, további segítségért forduljon hozzánk.
E10, 0x9002 Az Airfryer automatikus főzési programmal való főzés közben problémát észlelt.
Húzza ki az Airfryer hálózati dugóját, majd csatlakoztassa újra. Ellenőrizze, hogy csatlakozik-e a Wi-Fi-hálózathoz, hogy az Airfryer elvégezhesse a firmware frissítését, ha az elérhető. Indítsa újra az automatikus főzési programot. Ha a hiba továbbra is fennáll, további segítségért vegye fel velünk a kapcsolatot, és kérjük, mondja el, hogy melyik automatikus főzési program okozta a problémát.
E11, 0x9003 Az Airfryert a megadottól eltérő tápfeszültséggel használják. Húzza ki az Airfryer hálózati dugóját, majd csatlakoztassa újra. Próbáljon másik aljzatot használni. Húzza ki az ugyanazt az aljzatot használó többi készüléket.
Ha a hibakód továbbra is fennáll, forduljon hozzánk további segítségért.
A1 Az ételhőmérő nincs megfelelően csatlakoztatva az Airfryer készülékhez. Csatlakoztassa az ételhőmérő végét az Airfryer kijelzőjén lévő ételhőmérő-foglalatba (lásd az alábbi A1 képet).
A2 A mért ételhőmérséklet túl gyorsan emelkedett. Ez akkor fordulhat elő, ha az ételhőmérő nem megfelelően van behelyezve az ételbe. Helyezze be oldalról az ételhőmérőt, és ügyeljen arra, hogy a hegyes csúcs elérje az étel legvastagabb részének közepét (lásd az alábbi A2 képet). Ügyeljen arra, hogy az étel legalább 2 centiméter vastag legyen.
A3 Az étel hőmérséklete túl lassan emelkedett. Az ételhőmérő valószínűleg a kosáron kívül van elhelyezve ételhőmérős üzemmódban való főzés közben. Helyezze az ételhőmérőt az ételbe, és tegye a kosárba a főzéshez, vagy válasszon főzési üzemmódot hőmérő nélkül.
A4 Az étel hőmérséklete csökkent. Az Airfryer fiókját kinyitották, bár az étel nem érte el a célhőmérsékletet. Zárja be ismét a fiókot, és várja meg, amíg az Airfryer jelzi, hogy a főzés befejeződött.
A5 Az ételhőmérő túlmelegszik. Ez akkor fordulhat elő, ha a hőmérőt a kosárban hagyja, de nem helyezi be az ételbe. Ha nem használja, vegye ki az ételhőmérőt a kosárból főzés közben.
Ez nem oldotta meg a problémát? Kérjük, forduljon hozzánk további segítségért.
Kapcsolat a Philips céggel
Örömmel segítünk Önnek ebben
Nem találja, amit keres?
Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét