0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    HomeID alkalmazás logója

    Emelje magasabb szintre konyhai élményét a HomeID segítségével​

    Töltse le az ingyenes, igény szerint magyar nyelvű HomeID alkalmazást és fedezze fel a számtalan receptet, tippet és ajánlást.​

    Töltse le a HomeID alkalmazást

    Az ihlet és innováció találkozása. Vadonatúj HomeID alkalmazás.​

    Egy csésze finom kávé mellett egy telefon, és annak kijelzőjén a HomeID alkalmazás látható

    Nyisson utat a modern és csatlakoztatott konyha felé.​

    Nyisson utat a modern és csatlakoztatott konyha felé.​

     
    • Merüljön el a legújabb ízek és kreatív receptek világában​
    • ​Inspirálódjon amatőr és profi szakácsok ötleteiből az alkalmazás segítségével!​
    • Csak a csatlakoztatható készülékek esetében

    A HomeID számos új funkcióval rendelkezik, mint például:

    A HomeID számos új funkcióval rendelkezik, mint például:

    HomeID alkalmazás logója

    ​​Töltse le az ingyenes HomeID alkalmazást és fedezzen fel megannyi csodás lehetőséget.

    HomeID QR-kód

    További részletek

    Ez a frissítés hatással lesz a NutriU és/vagy a Coffee+ alkalmazásban regisztrált fiókomra?

    Nem, a HomeID alkalmazásba ugyanazokkal a belépési adatokkal jelentkezhet be, amelyeket a NutriU és a Coffee+ alkalmazások esetében használt.​

    Újra hozzá kell adnom a készülékeimet?

    Nem, profiljának minden készüléke automatikusan elérhető lesz a HomeID alkalmazásban, beleértve a csatlakoztatott készülékeket is. 

    Frissítenem kell a beállításaimat és preferenciáimat? 

    Nem, a régi alkalmazás fiókbeállításai már elérhetők a HomeID alkalmazásban, így nem kell frissítenie őket (hacsak nem akarja).

    Mi történik a receptjeimmel, kedvenceimmel és receptkönyveimmel? 

    Készen állnak és várják Önt a HomeID alkalmazásban.

    Milyen új készülékek lesznek elérhetőek? 

    A NutriU összes készüléke mellé hozzáadtuk a Coffee+ alkalmazás által támogatott összes kávéfőzőt. Mindezek a készülékek a helyi elérhetőségtől függően hozzáadhatók a HomeID alkalmazáshoz. Az alkalmazás időszakosan új termékkategóriákkal is frissül. 

    Változik-e valamilyen módon az alkalmazás adatvédelmi szabályzata? 

    Nem, adatai és fiókja biztonságát továbbra is ugyanolyan kiemelt fontossággal kezeljük, mint eddig.

    NutriU/Coffee+ felhasználóként biztosan érinteni fog engem a HomeID miatti változás? 

    Igen, az összes NutriU és Coffee+ felhasználó automatikusan átkerül a HomeID alkalmazásba, amikor az alkalmazás frissül.

    Mely országokban lesz elérhető a HomeID alkalmazás?

    A HomeID alkalmazás minden olyan országban elérhető lesz, ahol a NutriU és a Coffee+ alkalmazás már elérhető.  

    Miért ez a változás?

    Mivel elkötelezettek vagyunk amellett, hogy a lehető legjobb alkalmazásélményt nyújtsuk Önnek, keményen dolgoztunk az alkalmazás minden pontjának finomításán. A tervezett változások többek mint egyszerű ráncfelvarrás – ugrásszerű előrelépést jelentenek a funkcionalitás, a design és a felhasználói elégedettség terén.

    Miért a HomeID?

    Az otthon az a hely, ahol az élet sok apró és nagy pillanata megtörténik. Az otthonod, akikkel megosztod, és az, ahogyan a mindennapi életedet éled, részei annak, aki vagy. 

     

    Az otthon és az identitás (ID) összekapcsolódik, ezért kombináltuk ezt a két angol szót az új alkalmazásunk nevének megalkotásához. 

    Mi a helyzet a NutriU közösséggel? 

    A HomeID alkalmazásban minden közösségi funkció elérhető, beleértve a kommentelést, a megosztást, valamint a saját receptek és receptkönyvek létrehozását. 

    A NutriU alkalmazás felhasználóinak újra le kell majd tölteniük az alkalmazást?

    Nem, ez csak egy normál alkalmazásfrissítés a NutriU alkalmazásról a HomeID alkalmazásra. 

    A Coffee+ alkalmazás a bevezetés után is elérhető lesz? 

    A Coffee+ alkalmazás az utolsó két lépés után azonnal megszűnik: 
     

    1. A HomeID alkalmazás minden Coffee+ alkalmazás felhasználó számára elérhető lesz. 

    2. A Coffee+ alkalmazás minden felhasználója és profiljaik átkerülnek a HomeID alkalmazásba.  

    Le kell töltenem a HomeID alkalmazást?

    Igen, a Coffee+ alkalmazás minden felhasználójának le kell töltenie a HomeID alkalmazást, hogy megkapja a legújabb inspirációkat és útmutatásokat a készülékével kapcsolatban. Az új alkalmazás letöltésének linkje a Coffee+ alkalmazásban is elérhető lesz.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.