0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    A SENSEO® kávéfőző jelzőfénye villog

    Közzétéve 14 November 2023
    Ha a jelzőfény gyorsan villog, lépjen az A szakaszra
    , ha a jelzőfény lassan villog, lépjen a B szakaszra
    SENSEO® Switch esetén lásd a C szakaszt
    SENSEO® Original Plus esetén lásd a D szakaszt.
    Ha a kávéfőző jelzőfénye gyorsan villog, ellenőrizze a következő megoldásokat:

    Túl kevés víz
    Ellenőrizze, hogy a tartályban lévő víz szintje a minimális szint felett van-e

    A víztartály nem megfelelően van behelyezve
    Ellenőrizze a víztartályt, hogy megfelelően van-e behelyezve a kávéfőzőbe. További utasításokat a felhasználói kézikönyvben talál. 

    Az úszó beleesett a vízbe
    Ellenőrizze, hogy az úszó beragadt-e a víztartályba. Ürítse ki a víztartályt, és rázza meg néhányszor az úszó kioldásához (lásd az ábrát a víztartály úszójáról).

    A víztartály szennyezett
    Tisztítsa meg a víztartályt forró vízzel és mosogatószerrel.

    Túl alacsony a szobahőmérséklet
    Helyezze a SENSEO® készüléket olyan helyiségbe, ahol a hőmérséklet 10 °C felett van. Hagyja a kávéfőzőt 1 vagy 2 órán át pihenni, majd próbálja újra.

    Ha a fenti javaslatok nem segítenek megoldani a problémát, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.
    víztartály úszója, Senseo
    A lassan villogó jelzőfény azt jelzi, hogy a SENSEO® kávéfőző még mindig melegszik. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, ha a jelzőfény több mint 90 másodpercig lassan villog.
    A CALC jelzőfény folyamatosan világít vagy villog kávéfőzés közben
    Ideje vízkőmentesíteni a kávéfőzőt. Kérjük, kövesse a vízkőmentesítésre vonatkozó, itt található utasításokat, vagy tekintse meg a felhasználói kézikönyvet.

    Az összes jelzőfény villog/a CALC jelzőfény és az 1 csésze gomb és 2 csésze gomb villog
    Ez azt jelzi, hogy a készülék vízkőmentesítés módban van. Fejezze be a vízkőmentesítést, és a jelzőfények villogása megszűnik. 

    Az egyik kávé gomb jelzőfénye gyorsan villogni kezd 
    Ellenőrizze az alábbi okokat és megoldásokat:
    1. Ellenőrizze, hogy a tartályban lévő víz szintje a MIN jelzés felett van-e. Ha nem, töltse fel a víztartályt.
    2. Ügyeljen arra, hogy a víztartály behelyezése megfelelő legyen.
    3. Lehet, hogy az úszó beragadt a víztartályba. Ürítse ki a víztartályt, és rázza meg néhányszor az úszó kioldásához. Tisztítsa meg a víztartályt, és próbálja újra.
    Az egyik SENSEO® kávé gomb jelzőfénye lassan villog 
    Ez azt jelzi, hogy a SENSEO® kávéfőző még mindig melegszik. Ha a jelzőfény több mint 90 másodpercig továbbra is lassan villog, forduljon az országában működő vevőszolgálathoz.

    A kanna gomb jelzőfénye lassan villog
    Ez azt jelenti, hogy a SENSEO® Switch filteres kávét készít. A csészék számától függően ez akár 9 percet is igénybe vehet.

    Ha a fenti javaslatok nem segítenek megoldani a problémát, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.
    Ha a SENSEO® Original Plus készülék 1 csésze és 2 csésze gombjainak jelzőfényei egyszerre villognak, akkor vízkő rakódott le a készülékben. 

    A probléma megoldásához egyszerűen kövesse a készülék vízkőmentesítési eljárását.
    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.