0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    Nem tudom kinyitni a SENSEO® kávéfőző fedelét

    Közzétéve 14 November 2023
    Az eltömődött kávépárna-tartó miatt a SENSEO® kávéfőző fedele beragadhat. Az alábbi lépések segítségével próbálja meg felnyitni a készülék fedelét.
    A kávépárna-tartó eltávolításához és tisztításához kövesse az alábbi lépéseket:
    1. Kapcsolja ki a SENSEO® kávéfőzőt.
    2. Húzza fel a kart ütközésig, és várjon 24 órát, mielőtt újra felnyitja a fedelet. Előfordulhat, hogy erőt kell kifejtenie. 
    3. Távolítsa el a kávépárna-tartót.
    4. Tisztítsa meg a kávépárna-tartó közepén lévő szűrőt egy kefével, vagy helyezze mosogatógépbe.
    Az újbóli előfordulás megelőzése érdekében rendszeresen vízkőmentesítse SENSEO® kávéfőzőjét, miközben a kávépárna-tartó a helyén van.

    Ha ez nem oldotta meg a problémát, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.
    Tisztítsa meg a SENSEO® kávépárna-tartót
    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.