Philips támogatás
Nem tudom kinyitni a SENSEO® kávéfőző fedelét
Közzétéve 14 November 2023
Az eltömődött kávépárna-tartó miatt a SENSEO® kávéfőző fedele beragadhat. Az alábbi lépések segítségével próbálja meg felnyitni a készülék fedelét.
- A kávépárna-tartó eltávolításához és tisztításához kövesse az alábbi lépéseket:
- Kapcsolja ki a SENSEO® kávéfőzőt.
- Húzza fel a kart ütközésig, és várjon 24 órát, mielőtt újra felnyitja a fedelet. Előfordulhat, hogy erőt kell kifejtenie.
- Távolítsa el a kávépárna-tartót.
- Tisztítsa meg a kávépárna-tartó közepén lévő szűrőt egy kefével, vagy helyezze mosogatógépbe.
Az újbóli előfordulás megelőzése érdekében rendszeresen vízkőmentesítse SENSEO® kávéfőzőjét, miközben a kávépárna-tartó a helyén van.
Ha ez nem oldotta meg a problémát, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.
Nem találja, amit keres?
Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét
Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.