0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    A SENSEO® kávé tetején nincs krémréteg

    Közzétéve 14 November 2023

    Előfordulhat, hogy a SENSEO® kávé hab- vagy krémrétege idővel csökken. Több mód is van a probléma saját kezűleg való megoldására. Az alábbi tippek segítségével javíthatja SENSEO® kávéja krémrétegét.

    Helyezze a kávépárnákat a domború oldalával lefelé a kávépárna-tartó közepére, hogy a kávé áramlása megfelelő legyen.

    A SENSEO® kávépárnák behelyezése

    Szerelje szét a kávé kifolyócsövét, és tisztítsa meg az összes alkatrészt mosogatógépben vagy mosogatószeres meleg vízzel.

    Az eltömődött kávépárna-tartó csökkentheti a SENSEO® krémréteg minőségét. A kávépárna-tartó tisztításához kövesse az alábbi utasításokat:

    Tisztítási utasítások

    1. Tisztítsa meg a kávépárna-tartót mosogatógépben vagy kefével (lásd az alábbi képet)
    2. Helyezze vissza a kávépárna-tartót a kávéfőzőbe
    A SENSEO® kávépárna-tartó tisztítása

    Legalább háromhavonta vízkőmentesítse SENSEO® kávéfőzőjét, hogy készüléke ne vízkövesedjen el. Vízkőmentesítés előtt helyezze a kávépárna-tartót a kávéfőzőbe. A részletes utasításokat a SENSEO® kávéfőzőhöz kapott felhasználói kézikönyv tartalmazza.

    Ha ezen lépések egyike sem oldotta meg a problémát, további segítségért forduljon hozzánk.

    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.