• Ingyenes kiszállítás

  • 14 napos visszaküldési garancia

  • Ügyfélszolgálat a hét minden napján

1
0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Termékek

    Vegyen igénybe pontosan olyan támogatást, amire szüksége van
    Speciális megoldást keres a termékéhez?

    Nem tudom csatlakoztatni az elektromos fogkefémet a Sonicare alkalmazáshoz.

    Ha nem tudja csatlakoztatni a Philips Sonicare elektromos fogkeféjét a Sonicare alkalmazáshoz. Azért vagyunk, hogy segítsünk. Csak kövesse ezeket az egyszerű lépéseket.

    Play Pause

    Lépésenkénti útmutatók

    1. Kapcsolja be az okostelefonja Bluetooth funkcióját
    2. Nyissa meg a Philips Sonicare alkalmazást, majd lépjen az alkalmazás bal alsó sarkában lévő ““Brush”” (Kefe) fülre
    3. Kapcsolja be a markolatot. Ezt a markolat töltőről való eltávolításával vagy a fogkefe mód gombjának megnyomásával teheti meg. Mindkét esetben a markolat fényeinek be kell kapcsolniuk. Ekkor az alkalmazásnak automatikusan csatlakoznia kell a fogkeféjéhez.
    4. Kapcsolja be a fogkeféjét, hogy lássa, csatlakoztatva van-e a markolat. A képernyőn egy időzítőnek kell megjelennie, mely azonnal elkezd 2 perctől visszafele számolni. Másik módszer: lépjen a bal felső sarokban található alkalmazás menübe, és válassza ki a ““My Handle”” (Markolatom) lehetőséget. Ezen a képernyőn, a Bluetooth állapota ““connected”” (csatlakoztatva) vagy ““not connected”” (nincs csatlakoztatva).

    Még mindig nem működik?

    Ha az állapot ““not connected”” (nincs csatlakoztatva), térjen vissza a bal alsó sarokban található ““Brush”” (Fogkefe) fülre. Ekkor egy hibaelhárítót fog látni, amely utasításokkal látja el a fogkeféje csatlakoztatásához.

    Tekintse meg ezt és egyéb videókat a [YouTube] oldalán (https://youtu.be/kjEx5r2Sf-g?list=PL3WBa0emAbeIoqyW7ZXDZn2FfHP7FFxBg).

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.