0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    Nem elegendő tészta jön / egyáltalán nem jön tészta a Philips tésztakészítőből

    Közzétéve 25 August 2023
    Ha préselés közben nem jön ki tészta, a keverőlapát üresjáraton működik, vagy túl sok maradék tészta marad a Philips tésztakészítő keverőkamrájában, a probléma megoldásához kövesse az alábbi lépéseket.
    Nagyon fontos, hogy a liszt/folyadék arány helyes legyen, hogy a tészta morzsás állagú legyen (lásd a képet alább).
     
    Ha a tészta túl nedves vagy túl száraz, a tésztakészítő nem tudja optimálisan kipréselni a tésztát.
    Ebben az esetben dobja ki a tésztát, és kezdje újra a tésztakészítést. Ügyeljen arra, hogy a felhasználói kézikönyvben megadott folyadék-liszt arányokat kövesse. Használjon konyhai mérleget a folyadék és a liszt pontos méréséhez.
     
    Tökéletes tészta
    Miközben a tésztakészítő gyúrja a tésztát, lassan, és csak a fedél nyílásain keresztül öntse bele a folyadékot.
    Fontos:
    • Ne öntsön folyadékot közvetlenül a keverőtartályba.
    • Csak azt követően öntsön bele folyadékot, hogy a tésztakészítő elindult.

    Kövesse a felhasználói kézikönyvben megadott lépéseket:
    1. Öntse a lisztet a keverőtartályba.
    2. Helyezze rá a fedelet a keverőtartályra.
    3. Indítsa el a keverési folyamatot.
    4. A keverés megkezdése után lassan öntse a folyadékot a fedél nyílásának teljes hosszában a keverőtartályba. 
    Ha az automatikus tésztaprogram befejezése után is maradt tészta a keverőtartályban:
    1. Húzza ki a készülék hálózati dugóját a fali aljzatból
    2. Nyissa fel a keverőkamra fedelét
    3. Óvatosan kaparja le a maradékot egy konyhai eszközzel a keverőtartály falairól és lapátjáról.
    4. Az ismételt bekapcsolás után válassza a „csak préselés” programot a maradék tészta kisajtolásához.

    Fontos: Mindig húzza ki a tésztakészítőt az áramellátásból, mielőtt a használat közben mozgó részekhez érne. Soha ne nyúljon a keverőtartályba, ha a készülék csatlakoztatva van.


    Ezek a lépések nem oldották meg a problémát? Kérjük, forduljon hozzánk további segítségért.
    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.