0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    A Philips HomeID alkalmazásom bezárult vagy összeomlott

    Közzétéve 2024. október 16.
    Ha úgy találja, hogy a HomeID alkalmazás gyakran összeomlik, próbálja ki egyenként a következő lehetőségeket: 
    1. Zárja be, majd indítsa újra a HomeID alkalmazást. 
    2. Ellenőrizze, hogy telepítette-e a HomeID alkalmazás legújabb verzióját. Ellenőrizze a frissítéseket az alkalmazás-áruházban. 
    3. Indítsa újra a telefonját.
    4. Ürítse ki a gyorsítótárat a telefonján (Beállítások / HomeID / Gyorsítótár ürítése)
    5. Utolsó lehetőségként eltávolíthatja és újratelepítheti a HomeID alkalmazást.
    Ha a fentiek közül semmi sem működött, forduljon a Philips helyi ügyfélszolgálatához.
     
    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.