0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    A SENSEO® kávéfőző túl sok kávét főz

    Közzétéve 14 November 2023
    Ha SENSEO® kávéfőzője több kávét készít, mint a csészéje kapacitása, olvassa el az alábbi tanácsokat a probléma megoldásához. 
    Mielőtt elkészítené első csésze kávéját a SENSEO® kávéfőzővel, öblítse át a belső vízellátó rendszert. 
    Ehhez töltse fel a víztartályt tiszta, hideg vízzel, és helyezzen egy edényt a kifolyócső alá. Kapcsolja be a készüléket, és nyomja meg egyszerre az 1 csésze gombot és a 2 csésze gombot.
    SENSEO® Switch esetén az öblítési ciklus elindításához nyomja meg bármelyik gombot. 
    Az öblítési ciklus addig folytatódik, amíg a víztartály ki nem ürül. Ne szakítsa meg az öblítési ciklust. 
    A kávépárna-tartó meghibásodása is lehet annak az oka, hogy a készülék a szokásosnál több kávét készít. 
    Próbáljon meg egy másik kávépárna-tartót használni, hogy lássa, ez megoldja-e a problémát. Ha igen, új kávépárna-tartót vásárolhat online üzletünkből.
    Ha ezek a tippek nem oldják meg a problémát, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot további támogatásért. 
    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.