Ha SENSEO® kávéfőzője több kávét készít, mint a csészéje kapacitása, olvassa el az alábbi tanácsokat a probléma megoldásához.
Mielőtt elkészítené első csésze kávéját a SENSEO® kávéfőzővel, öblítse át a belső vízellátó rendszert. Ehhez töltse fel a víztartályt tiszta, hideg vízzel, és helyezzen egy edényt a kifolyócső alá. Kapcsolja be a készüléket, és nyomja meg egyszerre az 1 csésze gombot és a 2 csésze gombot. SENSEO® Switch esetén az öblítési ciklus elindításához nyomja meg bármelyik gombot. Az öblítési ciklus addig folytatódik, amíg a víztartály ki nem ürül. Ne szakítsa meg az öblítési ciklust.
A kávépárna-tartó meghibásodása is lehet annak az oka, hogy a készülék a szokásosnál több kávét készít. Próbáljon meg egy másik kávépárna-tartót használni, hogy lássa, ez megoldja-e a problémát. Ha igen, új kávépárna-tartót vásárolhat online üzletünkből. Ha ezek a tippek nem oldják meg a problémát, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot további támogatásért.
Kapcsolat a Philips céggel
Örömmel segítünk Önnek ebben
Kapcsolat a Philips céggel
Örömmel segítünk Önnek ebben
Nem találja, amit keres?
Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét