0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    Nem tudom vezérelni a Philips konyhaeszközt a HomeID alkalmazással

    Közzétéve 2024. február 19.
    Ha a HomeID alkalmazással nem tudja vezérelni a Philips konyhaeszközt, alább megtalálja a lehetséges okokat és megoldásokat.
    Ha csatlakozási problémákat tapasztal, húzza ki a konyhaeszköz hálózati csatlakozódugóját a fali aljzatból.
    · Várjon 30 másodpercet, ezután csatlakoztassa újra, majd kapcsolja be.
    · Ellenőrizze, hogy a konyhaeszköz csatlakozik-e az otthoni hálózathoz. Ezt a folyamatosan világító Wi-Fi-LED jelzi.
    · Győződjön meg arról, hogy a konyhaeszköz és a HomeID párosítva van a telefonján. A párosítás állapotát a HomeID alkalmazásban ellenőrizheti.
    · A konyhaeszköznek nem szabad túl messze lennie a routertől. (A legjobb, ha 1 méteres távolságon belül van.)
    · Ellenőrizze, hogy a többi készülék nincs-e túl közel, mert azok blokkolják a jelet.
              
    • Ellenőrizze, hogy okostelefonja csatlakozik-e az internethez.
      · Ha VPN-kapcsolatot használ, tiltsa le, mivel az problémát okozhat.
      · Zárja be, majd nyissa meg a HomeID alkalmazást.
      · Ellenőrizze, hogy a legfrissebb HomeID verzió van-e telepítve, (ellenőrizze az App Store-ban).
      · Ürítse ki a HomeID alkalmazás gyorsítótárát a beállításokban.
      · Törölje a párosított konyhaeszközt a HomeID készülék lapon, és indítsa újra a párosítási folyamatot.
    • Utolsó lépésként visszaállíthatja a konyhaeszközt a gyári alapbeállításokra, és törölheti a készüléket a HomeID alkalmazásból a beállításokban. Ezután húzza ki a konyhaeszköz hálózati dugóját a fali aljzatból, majd csatlakoztassa újra. Indítsa újra a csatlakoztatási és párosítási folyamatot. Kérjük, vegye figyelembe: A konyhaeszköz visszaállításakor az eszköz lekapcsolódik az otthoni Wi-Fi-ről és a párosított okoseszközökről, és törlődik róla az összes személyre szabott tartalom, például a mentett kedvencek. Ha a fenti utasítások egyike sem segít, kérjük, forduljon a helyi ügyfélszolgálathoz további vizsgálat céljából.
    Utolsó lépésként visszaállíthatja a konyhaeszközt a gyári alapbeállításokra, és törölheti a készüléket a NutriU alkalmazásból a beállításokban. Ezután húzza ki a konyhaeszköz hálózati dugóját a fali aljzatból, majd csatlakoztassa újra. Indítsa újra a csatlakoztatási és párosítási folyamatot. 

    Kérjük, vegye figyelembe: A konyhaeszköz visszaállításakor az eszköz lekapcsolódik az otthoni Wi-Fi-ről és a párosított okoseszközökről, és törlődik róla az összes személyre szabott tartalom, például a mentett kedvencek.

    Ha a fenti utasítások egyike sem segít, kérjük, forduljon a helyi ügyfélszolgálathoz további vizsgálat céljából.
    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.