Nem tudom vezérelni a Philips konyhaeszközt a HomeID alkalmazással
Közzétéve 2024. február 19.
Ha a HomeID alkalmazással nem tudja vezérelni a Philips konyhaeszközt, alább megtalálja a lehetséges okokat és megoldásokat.
Ha csatlakozási problémákat tapasztal, húzza ki a konyhaeszköz hálózati csatlakozódugóját a fali aljzatból. · Várjon 30 másodpercet, ezután csatlakoztassa újra, majd kapcsolja be. · Ellenőrizze, hogy a konyhaeszköz csatlakozik-e az otthoni hálózathoz. Ezt a folyamatosan világító Wi-Fi-LED jelzi. · Győződjön meg arról, hogy a konyhaeszköz és a HomeID párosítva van a telefonján. A párosítás állapotát a HomeID alkalmazásban ellenőrizheti. · A konyhaeszköznek nem szabad túl messze lennie a routertől. (A legjobb, ha 1 méteres távolságon belül van.) · Ellenőrizze, hogy a többi készülék nincs-e túl közel, mert azok blokkolják a jelet.
Ellenőrizze, hogy okostelefonja csatlakozik-e az internethez. · Ha VPN-kapcsolatot használ, tiltsa le, mivel az problémát okozhat. · Zárja be, majd nyissa meg a HomeID alkalmazást. · Ellenőrizze, hogy a legfrissebb HomeID verzió van-e telepítve, (ellenőrizze az App Store-ban). · Ürítse ki a HomeID alkalmazás gyorsítótárát a beállításokban. · Törölje a párosított konyhaeszközt a HomeID készülék lapon, és indítsa újra a párosítási folyamatot.
Utolsó lépésként visszaállíthatja a konyhaeszközt a gyári alapbeállításokra, és törölheti a készüléket a HomeID alkalmazásból a beállításokban. Ezután húzza ki a konyhaeszköz hálózati dugóját a fali aljzatból, majd csatlakoztassa újra. Indítsa újra a csatlakoztatási és párosítási folyamatot. Kérjük, vegye figyelembe: A konyhaeszköz visszaállításakor az eszköz lekapcsolódik az otthoni Wi-Fi-ről és a párosított okoseszközökről, és törlődik róla az összes személyre szabott tartalom, például a mentett kedvencek. Ha a fenti utasítások egyike sem segít, kérjük, forduljon a helyi ügyfélszolgálathoz további vizsgálat céljából.
Utolsó lépésként visszaállíthatja a konyhaeszközt a gyári alapbeállításokra, és törölheti a készüléket a NutriU alkalmazásból a beállításokban. Ezután húzza ki a konyhaeszköz hálózati dugóját a fali aljzatból, majd csatlakoztassa újra. Indítsa újra a csatlakoztatási és párosítási folyamatot.
Kérjük, vegye figyelembe: A konyhaeszköz visszaállításakor az eszköz lekapcsolódik az otthoni Wi-Fi-ről és a párosított okoseszközökről, és törlődik róla az összes személyre szabott tartalom, például a mentett kedvencek.
Ha a fenti utasítások egyike sem segít, kérjük, forduljon a helyi ügyfélszolgálathoz további vizsgálat céljából.
Kapcsolat a Philips céggel
Örömmel segítünk Önnek ebben
Kapcsolat a Philips céggel
Örömmel segítünk Önnek ebben
Nem találja, amit keres?
Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét