• Ingyenes kiszállítás

  • 14 napos visszaküldési garancia

  • Ügyfélszolgálat a hét minden napján

1
0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Vegyen igénybe pontosan olyan támogatást, amire szüksége van
    Speciális megoldást keres a termékéhez?

    Saeco eszpresszógépem nem készít kávét

    Különböző okai lehetnek annak, ha Saeco eszpresszógépe annak ellenére sem adagol kávét, hogy a kávészemek őröltek.
    Az alábbiakban néhány megoldást talál arra, hogyan oldhatja meg ezt a problémát önállóan.

    Kérjük, vegye figyelembe: Ha első alkalommal használja a készüléket, akkor normális jelenség, ha az eszpresszógép csak néhány csepp kávét adagol. Készítsen még néhány csésze kávét ahhoz, hogy a tömény őrölt kávéból optimálisan kinyerje a kávé ízét.

    A beszorult levegő akadályozza a víz áramlását

    Levegő bennrekedése esetén a készülék hangosan zúg, és nem történik vízfelszívás a víztartályból az eszpresszógépbe. A probléma elhárításához kövesse az alábbi lépéseket:
    1.    Kapcsolja KI a készüléket
    2.    Ürítse ki a víztartályt, és távolítsa el az AquaClean (vagy egyéb) vízszűrőt
    3.    Töltse fel a víztartályt vízzel, és tegye vissza a helyére
    4.    Kapcsolja BE ismét a készüléket. Amikor a készülék felmelegedett, válassza a forró víz lehetőséget, és adagoljon ki 2-3 csésze forró vizet

    Ha AquaClean vízszűrőt használ, kövesse az alábbi plusz lépéseket, hogy meggyőződjön róla, a szűrő elő van készítve, és megfelelően van behelyezve a használathoz:
    1.    Rázogassa az AquaClean vízszűrőt 5 másodpercig
    2.    Merítse a szűrőt fejjel lefelé egy edény vízbe és várja meg, amíg nem jön belőle több légbuborék
    3.    Helyezze vissza a szűrőt a víztartályba, és töltse fel a víztartályt vízzel
    4.    Indítsa újra a készüléket: kapcsolja ki, majd ismét be
    5.    Adagoljon ki 2-3 csészényi forró vizet

    Kérjük, vegye figyelembe: Ha az AquaClean vízszűrőt már több mint 3 hónapja használja, cserélje ki, mert előfordulhat, hogy eltömődött.
    Play Pause

    A főzőegység szennyezett

    Szennyezett vagy eldugult központi egység következtében előfordulhat, hogy nem jön kávé az eszpresszógépből. Fontos, hogy hetente öblítse át a központi egységet. Kövesse az alábbi lépéseket, vagy tekintse meg az oktatóvideót:
    1. Kapcsolja KI a készüléket, és várjon, amíg az teljesen leáll, és már nem ad ki hangot (ez kb. 15–20 másodpercet vesz igénybe).
    2. Nyissa fel a szervizfedelet, majd a „PUSH” gombot jobbra tolva fogja meg a központi egységet, és maga felé húzva távolítsa el a készülékből.
    3. Alaposan öblítse el a központi egységet langyos vízzel, majd hagyja megszáradni, mielőtt visszahelyezné a készülékbe.
    A központi egység alapos megtisztítása érdekében javasoljuk, hogy használjon Philips kávéolaj-eltávolító tablettát (CA6704).
    Play Pause

    A kávéadagoló kifolyócső eltömődött

    Ha a készülékből nem jön kávé, akkor előfordulhat, hogy a kifolyócső eltömődött. A szennyeződéstől való megtisztításához használjon csőtisztítót vagy tűt.

    Az előre őrölt kávé funkció használata

    Amikor az előőrölt kávé funkciót használja kávéfőzéshez, mielőtt az előőrölt kávét az előőrölt kávé tartályába adagolná, győződjön meg róla, hogy a készülék bekapcsolt és használatra kész állapotban van.

    A mellékelt kanállal csak egy teljes kanál őrölt kávét tegyen a tartályba (és távolítsa el a kanál tetejéről a felesleget). A kávéőrlemény mennyiségének túllépése miatt a központi egység túlságosan megtelhet, és a kávéfőzés megszakadhat. A kávépor a kávéőrlemény-tartóba kerül, és a készülék nem készít kávét.
     

    A készüléket vízkőtleníteni kell

    Mikor vízkőmentesítette utoljára az eszpresszógépet? Minden készüléken található egy vízkőmentesítés-jelző fény. Azt javasoljuk, hogy vízkőmentesítse a készüléket, amint a jelzőfény azt jelzi. Ha nem vízkőmentesíti az eszpresszógépet, vízkő rakódhat le benne, ami meghibásodást okozhat.

    Az eszpresszógép vízkőmentesítésével kapcsolatban tekintse meg a felhasználói kézikönyvet.
     

    Az előre őrölt kávé tartálya eltömődött

    Ha az előre őrölt kávé tartálya eltömődött, nem jön kávé a készülékből. A probléma elhárításához kövesse az alábbi lépéseket, vagy tekintse meg az útmutatást tartalmazó filmeket:
    1. Kapcsolja KI a készüléket, és várjon, amíg az teljesen leáll, és már nem ad ki hangot (ez kb. 15–20 másodpercet vesz igénybe).
    2. Nyissa fel a szervizfedelet, majd a „PUSH” gombot jobbra tolva fogja meg a központi egységet, és maga felé húzva távolítsa el a készülékből.
    3. Nyissa fel az előre őrölt kávé tartályának fedelét, és helyezze be a kanál nyelét.
    4. Mozgassa a nyelet fel-le egészen addig, amíg az eltömődést okozó őrölt kávét le nem esik.
    Play Pause

    A készülékben nincs elegendő kávészem vagy víz

    Ha a készülékben nincs elég kávészem vagy víz kávéfőzés előtt, a kávékészítés megszakad, és a kávépor a kávéőrlemény-tartóba kerül.
    A probléma megszüntetése érdekében kávéfőzés előtt győződjön meg arról, hogy elegendő kávészem és víz van a készülékben.

    Ha ezen megoldások egyike sem vezet eredményre, további segítségért forduljon hozzánk.

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.