Különböző okai lehetnek annak, ha Saeco eszpresszógépe annak ellenére sem adagol kávét, hogy a kávészemek őröltek. Az alábbiakban néhány megoldást talál arra, hogyan oldhatja meg ezt a problémát önállóan.
Kérjük, vegye figyelembe: Ha első alkalommal használja a készüléket, akkor normális jelenség, ha az eszpresszógép csak néhány csepp kávét adagol. Készítsen még néhány csésze kávét ahhoz, hogy a tömény őrölt kávéból optimálisan kinyerje a kávé ízét.
Levegő bennrekedése esetén a készülék hangosan zúg, és nem történik vízfelszívás a víztartályból az eszpresszógépbe. A probléma elhárításához kövesse az alábbi lépéseket: 1. Kapcsolja KI a készüléket 2. Ürítse ki a víztartályt, és távolítsa el az AquaClean (vagy egyéb) vízszűrőt 3. Töltse fel a víztartályt vízzel, és tegye vissza a helyére 4. Kapcsolja BE ismét a készüléket. Amikor a készülék felmelegedett, válassza a forró víz lehetőséget, és adagoljon ki 2-3 csésze forró vizet
Ha AquaClean vízszűrőt használ, kövesse az alábbi plusz lépéseket, hogy meggyőződjön róla, a szűrő elő van készítve, és megfelelően van behelyezve a használathoz: 1. Rázogassa az AquaClean vízszűrőt 5 másodpercig 2. Merítse a szűrőt fejjel lefelé egy edény vízbe és várja meg, amíg nem jön belőle több légbuborék 3. Helyezze vissza a szűrőt a víztartályba, és töltse fel a víztartályt vízzel 4. Indítsa újra a készüléket: kapcsolja ki, majd ismét be 5. Adagoljon ki 2-3 csészényi forró vizet
Kérjük, vegye figyelembe: Ha az AquaClean vízszűrőt már több mint 3 hónapja használja, cserélje ki, mert előfordulhat, hogy eltömődött.
Play Pause
Szennyezett vagy eldugult központi egység következtében előfordulhat, hogy nem jön kávé az eszpresszógépből. Fontos, hogy hetente öblítse át a központi egységet. Kövesse az alábbi lépéseket, vagy tekintse meg az oktatóvideót:
Kapcsolja KI a készüléket, és várjon, amíg az teljesen leáll, és már nem ad ki hangot (ez kb. 15–20 másodpercet vesz igénybe).
Nyissa fel a szervizfedelet, majd a „PUSH” gombot jobbra tolva fogja meg a központi egységet, és maga felé húzva távolítsa el a készülékből.
Alaposan öblítse el a központi egységet langyos vízzel, majd hagyja megszáradni, mielőtt visszahelyezné a készülékbe.
A központi egység alapos megtisztítása érdekében javasoljuk, hogy használjon Philips kávéolaj-eltávolító tablettát (CA6704).
Play Pause
Ha a készülékből nem jön kávé, akkor előfordulhat, hogy a kifolyócső eltömődött. A szennyeződéstől való megtisztításához használjon csőtisztítót vagy tűt.
Amikor az előőrölt kávé funkciót használja kávéfőzéshez, mielőtt az előőrölt kávét az előőrölt kávé tartályába adagolná, győződjön meg róla, hogy a készülék bekapcsolt és használatra kész állapotban van.
A mellékelt kanállal csak egy teljes kanál őrölt kávét tegyen a tartályba (és távolítsa el a kanál tetejéről a felesleget). A kávéőrlemény mennyiségének túllépése miatt a központi egység túlságosan megtelhet, és a kávéfőzés megszakadhat. A kávépor a kávéőrlemény-tartóba kerül, és a készülék nem készít kávét.
Mikor vízkőmentesítette utoljára az eszpresszógépet? Minden készüléken található egy vízkőmentesítés-jelző fény. Azt javasoljuk, hogy vízkőmentesítse a készüléket, amint a jelzőfény azt jelzi. Ha nem vízkőmentesíti az eszpresszógépet, vízkő rakódhat le benne, ami meghibásodást okozhat.
Az eszpresszógép vízkőmentesítésével kapcsolatban tekintse meg a felhasználói kézikönyvet.
Ha az előre őrölt kávé tartálya eltömődött, nem jön kávé a készülékből. A probléma elhárításához kövesse az alábbi lépéseket, vagy tekintse meg az útmutatást tartalmazó filmeket:
Kapcsolja KI a készüléket, és várjon, amíg az teljesen leáll, és már nem ad ki hangot (ez kb. 15–20 másodpercet vesz igénybe).
Nyissa fel a szervizfedelet, majd a „PUSH” gombot jobbra tolva fogja meg a központi egységet, és maga felé húzva távolítsa el a készülékből.
Nyissa fel az előre őrölt kávé tartályának fedelét, és helyezze be a kanál nyelét.
Mozgassa a nyelet fel-le egészen addig, amíg az eltömődést okozó őrölt kávét le nem esik.
Play Pause
Ha a készülékben nincs elég kávészem vagy víz kávéfőzés előtt, a kávékészítés megszakad, és a kávépor a kávéőrlemény-tartóba kerül. A probléma megszüntetése érdekében kávéfőzés előtt győződjön meg arról, hogy elegendő kávészem és víz van a készülékben.
Ha ezen megoldások egyike sem vezet eredményre, további segítségért forduljon hozzánk.
Kapcsolat a Philips céggel
Örömmel segítünk Önnek ebben
Kapcsolat a Philips céggel
Örömmel segítünk Önnek ebben
Nem találja, amit keres?
Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét