1
0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    Saeco eszpresszógépem nem kapcsol be

    Frissítés időpontja: 2021-10-04
    Ha Saeco eszpresszógépe nem működik, az alábbiakban megtalálja a lehetséges okokat és megoldásokat.

    A készülék hátulján található főkapcsoló nincs BE állásban

    Saeco eszpresszógépeink többségének hátoldalán egy KI és BE állásba tehető kapcsoló található. Fontos, hogy a kapcsoló BE állásban legyen, amikor használni kívánja a gépet.

    A tápkábel nincs megfelelően csatlakoztatva

    Győződjön meg róla, hogy a tápkábel megfelelően csatlakoztatva van-e a gépre és egy működő hálózati aljzathoz. Amennyiben a gép így sem működik, próbálkozzon egy másik hálózati aljzattal. 

    Ha továbbra is problémái adódnak az eszpresszógépével, kérjük, forduljon hozzánk a további segítségnyújtás érdekében.
    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.