Ha Saeco eszpresszógépe nem működik, az alábbiakban megtalálja a lehetséges okokat és megoldásokat.
Saeco eszpresszógépeink többségének hátoldalán egy KI és BE állásba tehető kapcsoló található. Fontos, hogy a kapcsoló BE állásban legyen, amikor használni kívánja a gépet.
Győződjön meg róla, hogy a tápkábel megfelelően csatlakoztatva van-e a gépre és egy működő hálózati aljzathoz. Amennyiben a gép így sem működik, próbálkozzon egy másik hálózati aljzattal.
Ha továbbra is problémái adódnak az eszpresszógépével, kérjük, forduljon hozzánk a további segítségnyújtás érdekében.
Kapcsolat a Philips céggel
Örömmel segítünk Önnek ebben
Kapcsolat a Philips céggel
Örömmel segítünk Önnek ebben
Nem találja, amit keres?
Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét