• Ingyenes kiszállítás

  • 14 napos visszaküldési garancia

  • Ügyfélszolgálat a hét minden napján

1
0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Termékek

    Vegyen igénybe pontosan olyan támogatást, amire szüksége van
    Speciális megoldást keres a termékéhez?

    Nem jön víz Saeco eszpresszógépem víztartályából

    Ha nem jön víz a Saeco eszpresszógép víztartályából, ennek általában az az oka, hogy levegő került a készülékbe, amely gátolja a víz áramlását. Alább megtudhatja, hogyan oldhatja meg ezt a problémát.

    Nem helyezte be teljesen a víztartályt

    Előfordulhat, hogy a víztartályt nem megfelelően helyezte be a készülékbe, és az emiatt nem szivattyúz vizet.
    •    Azon eszpresszógépek esetén, amelyeken a víztartály a készülék elején található: győződjön meg róla, hogy a víztartályt teljesen betolta, és az megfelelően rögzült.
    •    Azon eszpresszógépek esetén, amelyeken a víztartály a készülék tetején található: győződjön meg róla, hogy a víztartály alatti terület nem szennyezett, és nincsenek rajta részecskék vagy kávészemek.

    A készülékben rekedt levegő eltávolítása

    Kövesse az alábbi lépéseket az eszpresszógépben rekedt levegő eltávolításához:
    1.    Kapcsolja KI a készüléket
    2.    Ürítse ki a víztartályt, és távolítsa el az AquaClean (vagy egyéb) vízszűrőt
    3.    Töltse fel a víztartályt vízzel, és tegye vissza a helyére
    4.    Kapcsolja BE ismét a készüléket. Amikor a készülék felmelegedett, válassza a forró víz lehetőséget, és adagoljon ki 2-3 csésze forró vizet

    Ha AquaClean vízszűrőt használ, kövesse az alábbi plusz lépéseket, hogy meggyőződjön róla, a szűrő elő van készítve, és megfelelően van behelyezve a használathoz:
    1.    Rázogassa az AquaClean vízszűrőt 5 másodpercig
    2.    Merítse a szűrőt fejjel lefelé egy edény vízbe és várja meg, amíg nem jön belőle több légbuborék
    3.    Helyezze vissza a szűrőt a víztartályba, és töltse fel a víztartályt vízzel
    4.    Indítsa újra a készüléket: kapcsolja ki, majd ismét be
    5.    Adagoljon ki 2-3 csészényi forró vizet

    Kérjük, vegye figyelembe: Ha az AquaClean vízszűrőt már több mint 3 hónapja használja, cserélje ki, mert előfordulhat, hogy eltömődött.
    Play Pause

    A forró víz kifolyócsöve eltömődött (panarellóval/klasszikus tejhabosítóval rendelkező készülékek)

    Ha eldugult a forró víz kifolyócsöve, távolítsa el a panarello/klasszikus tejhabosító külső részét, és ellenőrizze, hogy a kifolyócső vízkő miatt tömődött-e el (fehér részecskék a kifolyócsőben vagy annak környékén).
    Ha vízkőlerakódást észlel, vízkőmentesítő oldattal távolítsa el.

    Ha ezen megoldások egyike sem vezet eredményre, további segítségért forduljon hozzánk.

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.