1
0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    Nem jön víz Saeco eszpresszógépem víztartályából

    Frissítés időpontja: 2021-10-04
    Ha nem jön víz a Saeco eszpresszógép víztartályából, ennek általában az az oka, hogy levegő került a készülékbe, amely gátolja a víz áramlását. Alább megtudhatja, hogyan oldhatja meg ezt a problémát.

    Nem helyezte be teljesen a víztartályt

    Előfordulhat, hogy a víztartályt nem megfelelően helyezte be a készülékbe, és az emiatt nem szivattyúz vizet.
    •    Azon eszpresszógépek esetén, amelyeken a víztartály a készülék elején található: győződjön meg róla, hogy a víztartályt teljesen betolta, és az megfelelően rögzült.
    •    Azon eszpresszógépek esetén, amelyeken a víztartály a készülék tetején található: győződjön meg róla, hogy a víztartály alatti terület nem szennyezett, és nincsenek rajta részecskék vagy kávészemek.

    A készülékben rekedt levegő eltávolítása

    Kövesse az alábbi lépéseket az eszpresszógépben rekedt levegő eltávolításához:
    1.    Kapcsolja KI a készüléket
    2.    Ürítse ki a víztartályt, és távolítsa el az AquaClean (vagy egyéb) vízszűrőt
    3.    Töltse fel a víztartályt vízzel, és tegye vissza a helyére
    4.    Kapcsolja BE ismét a készüléket. Amikor a készülék felmelegedett, válassza a forró víz lehetőséget, és adagoljon ki 2-3 csésze forró vizet

    Ha AquaClean vízszűrőt használ, kövesse az alábbi plusz lépéseket, hogy meggyőződjön róla, a szűrő elő van készítve, és megfelelően van behelyezve a használathoz:
    1.    Rázogassa az AquaClean vízszűrőt 5 másodpercig
    2.    Merítse a szűrőt fejjel lefelé egy edény vízbe és várja meg, amíg nem jön belőle több légbuborék
    3.    Helyezze vissza a szűrőt a víztartályba, és töltse fel a víztartályt vízzel
    4.    Indítsa újra a készüléket: kapcsolja ki, majd ismét be
    5.    Adagoljon ki 2-3 csészényi forró vizet

    Kérjük, vegye figyelembe: Ha az AquaClean vízszűrőt már több mint 3 hónapja használja, cserélje ki, mert előfordulhat, hogy eltömődött.
    Play Pause

    A forró víz kifolyócsöve eltömődött (panarellóval/klasszikus tejhabosítóval rendelkező készülékek)

    Ha eldugult a forró víz kifolyócsöve, távolítsa el a panarello/klasszikus tejhabosító külső részét, és ellenőrizze, hogy a kifolyócső vízkő miatt tömődött-e el (fehér részecskék a kifolyócsőben vagy annak környékén).
    Ha vízkőlerakódást észlel, vízkőmentesítő oldattal távolítsa el.

    Ha ezen megoldások egyike sem vezet eredményre, további segítségért forduljon hozzánk.
    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.