0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    Saeco eszpresszógépem kávézacca vizes

    Közzétéve 2021-10-04
    A Saeco eszpresszógépében keletkezett zacc állaga a készülék beállításaitól és a lefőzött italok típusától függ. Az alábbi részben különböző megoldásokat talál ezzel kapcsolatban.
    Normális, ha az első lefőzött csészék tartalma híg, mivel a Saeco optimalizáló rendszer még a beállításokat végzi. Még 5–7 csésze kávé lefőzését követően a zacc megjelenése elvileg javulni fog.
    •    Egy „alacsony nyomású termék”, pl. americano, café crema vagy kávé lefőzését követően. A kávézacc állaga mindig nedves lesz, és több víz látható a kávéőrlemény-tartóban
    •    Az automatikus öblítési/tisztítási ciklus után egy kis víz kerül a kávéőrlemény-tartóba, ami nedves kávézaccot eredményez
    Próbáljon ki különböző beállításokat a kívánt kávéíz elérése érdekében. Amikor módosítja a készülék beállításait, ez hatással lesz a kávé ízére és a kávézacc állagára. Például módosítsa kissé az őrlőbetét beállításait (finomabb) vagy a kávé mennyiségét (kevesebb), majd próbálja újra.
    •    A durva őrlési beállítás kevésbé erős kávét és vizesebb kávézaccot eredményez
    •    A nagyobb kávémennyiség kevésbé erős kávét és vizesebb kávézaccot eredményez
    •    A kevésbé intenzív aromabeállítás vizesebb kávézaccot eredményez
    Kérjük, vegye figyelembe: Az őrlőbetét-beállítás módosítása után főzzön le 5–7 csésze kávét, hogy a rendszernek legyen ideje alkalmazkodni az új beállításhoz.
    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.