• Ingyenes kiszállítás

  • 14 napos visszaküldési garancia

  • Ügyfélszolgálat a hét minden napján

1
0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Vegyen igénybe pontosan olyan támogatást, amire szüksége van
    Speciális megoldást keres a termékéhez?

    Nem tudom csatlakoztatni a Saeco eszpresszógépet az otthoni Wi-Fi-hálózathoz

    Ha nem sikerül csatlakoztatni a Saeco eszpresszógépet a Wi-Fi-hálózathoz, keresse meg itt a lehetséges okokat, és azt, hogy hogyan tudja őket saját maga egyszerűen megoldani.

    Az otthoni hálózat nem látható a hálózati listában

    Ha az otthoni hálózat nem jelenik meg az elérhető hálózatok listáján, ellenőrizze a következőket

    :•    Csatlakoztassa kávéfőzőjét egy 2,4 GHz-es, 802.11 b/g/n otthoni Wi-Fi-hálózathoz. (Az 5 GHz nem támogatott)
    •    Ha az otthoni Wi-Fi-hálózat neve (SSID) rejtve van, az eszpresszógép nem érzékeli azt. Ideiglenesen konfigurálja újra otthoni routerét, hogy hozzáférjen a Wi-Fi-hálózat nevéhez. A sikeres csatlakozást követően a Wi-Fi-hálózat neve ismét elrejtésre kerül. 

    Otthoni Wi-Fi-beállításokkal kapcsolatos problémák

    Kérjük, tekintse át az alábbi ellenőrzőlistát, hogy megoldhassa a Saeco eszpresszógépével kapcsolatos egyéb lehetséges csatlakozási problémákat:

    •    Állítsa vissza a helyi routert/Wi-Fi hozzáférési pontot, és futtassa le még egyszer a Wi-Fi-beállítást
    • Győződjön meg arról, hogy a megfelelő jelszót és egyéb hitelesítő adatokat adta meg
    • Helyezze a készüléket közelebb a routerhez/Wi-Fi hozzáférési ponthoz, majd próbálja újra
    • Csatlakoztassa a kávéfőzőt egy 2,4 GHz-es 802.11 b/g/n otthoni Wi-Fi-hálózathoz. (Az 5 GHz nem támogatott)

    Próbálja újra futtatni a Wi-Fi-beállítást, és kövesse a képernyőn megjelenő utasításokat.

    A Wi-Fi-kapcsolat megszakadt

    Ha Saeco eszpresszógépe elvesztette a kapcsolatot az otthoni Wi-Fi-hálózattal, ellenőrizze a következőket
    :•    Az otthoni hálózat megfelelően működik (internetkapcsolat elérhető)
    • A router/Wi-Fi-jelszó nem változott
    • A készülék be van kapcsolva
    • A készülék nincs túl messze a routertől
    • A készülék nincs túl közel más tárgyakhoz és/vagy készülékekhez, amelyek blokkolhatják a Wi-Fi-jelet.

    Ha a megadott megoldások nem oldják meg a problémát, kérjük, forduljon hozzánk további segítségért.

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.