0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    A Philips AquaTrio vezeték nélküli porszívón hibakód látható

    Közzétéve 2023. május 12.
    Ha szeretné megtudni az AquaTrio 7000 vagy 9000 kijelzőjén megjelenő hiba, ikon vagy információs kód jelentését és a probléma megoldásának módját, olvassa el a cikkünkben található információkat.

    Lásd az alábbi képet.
    aquatrio 9000 series
    A hiba- és információs kódok ikonjainak azonosításához tekintse meg az alábbi képet is.

    Hibakódok:
    E1
    Az E1 hibakód azt jelenti, hogy a készüléknél rendszerhiba áll fenn. A probléma megoldásához húzza ki a készüléket az adapterből, majd csatlakoztassa újra az adapterhez. Ezután próbálja meg újraindítani a készüléket. Ha ez a megoldás nem segített, kérjük, vigye el a készüléket egy Philips szakszervizbe, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot.

    E2
    Az E2 hibakód (fejjel lefelé 53-nak tűnik) azt jelenti, hogy túl alacsony a hőmérséklet abban a helyiségben, ahol a készüléket használja, tárolja vagy tölti. Győződjön meg arról, hogy a helyiség hőmérséklete 5 °C felett van-e. Ha a készüléket a megfelelő hőmérsékleten használja és tárolja, és továbbra is látható a hibakód, vegye fel velünk a kapcsolatot.

    E3
    Az E3 hibakód azt jelenti, hogy túl magas a hőmérséklet abban a helyiségben, ahol a készüléket használja, tárolja vagy tölti. Ügyeljen arra, hogy a helyiségben a hőmérséklet 35 °C alatt legyen Ne tegye ki a készüléket közvetlen napfénynek vagy magas hőmérsékletnek (forró kályhák, mikrohullámú sütők vagy indukciós sütők közelébe). Ha a készüléket a megfelelő hőmérsékleten használja és tárolja, és továbbra is látható a hibakód, vegye fel velünk a kapcsolatot.

    Információs kódok:
    i1
    Az i1 információs kód azt jelenti, hogy a Philips 7000-es sorozatú porszívó piszkosvíz-tartálya megtelt. Kérjük, ürítse ki.

    i3
    Az i3 információs kód
    (fejjel lefelé nézve !E-nek tűnik) azt jelenti, hogy a Philips 7000-es sorozatú porszívó AquaSpin szívófeje beragadt. Ez egy biztonsági megszakító. Ellenőrizze, hogy nem ragadt-e be például tápkábel vagy játék a szívófejbe. Ellenőrizze azt is, hogy nincs-e hajszál vagy más akadályozó tárgy a kefék, csapágyak, motoralkatrészek és a sapkák körül. Ha talál ilyeneket, távolítsa el őket. Ha nincsenek akadályok, a készülék ki- és bekapcsolása megoldhatja a problémát.

    i5
    Az i5 információs kód
    (fejjel lefelé nézve !2-nek tűnik) azt jelenti, hogy a Philips 7000-es sorozatú porszívó levegőbemeneti nyílásai eltömődtek. Az úgynevezett levegőbemeneti nyílások a szívófejben találhatók. Ellenőrizze, hogy eltömődtek-e, és szüntesse meg az eltömődést, ha ez áll fenn. Ha ez nem oldja meg a problémát, ellenőrizze, hogy nincs-e eltömődve az egész levegőcsatorna, és szüntesse meg az eltömődést, ha ez áll fenn. Ebbe beletartozik a szívófej, a cső és a nedves szűrő is.

    i6
    Az i6 információs kód (fejjel lefelé nézve !9-nek tűnik) azt jelenti, hogy ki kell húzni a Philips 7000-es sorozatú porszívó hálózati dugóját a fali aljzatból, különben nem kapcsol be. Csak az AUTOCLEAN program közben és töltés közben csatlakoztassa a készülék hálózati dugóját a fali aljzatba.

    i7
    Az i7 információs kód azt jelenti, hogy nem a megfelelő töltő van csatlakoztatva a Philips 7000-es sorozatú porszívóhoz. A készüléket csak a mellékelt adapterrel töltheti. Csak 34 V-os S036-1A340100HE adaptert használjon. A megfelelő adapterszám az adapteren található. A csereadapter XV1793 cikkszámon kapható. 
    hibák – 7000
    AUTOCLEAN
    A kijelzőn megjelenő „AUTOCLEAN” ikon azt jelenti, hogy a Philips 7000-es sorozatú porszívó az AUTOCLEAN folyamatot futtatja.

    Kefecsere
    A Philips 7000-es sorozatú porszívó kijelzőjén látható „Kefecsere” ikon emlékezteti Önt az AquaSpin szívófejben lévő mikroszálas kefék cseréjére. A cserélhető mikroszálas kefék az XV1793 cikkszámon kaphatók weboldalunkon.
    ikonok – 7000
    E1
    Az E1 hibakód azt jelenti, hogy a készüléknél rendszerhiba áll fenn. A probléma megoldásához próbálkozzon az alábbi lehetőségek egyikével vagy mindkettővel:
    1. Vegye ki az akkumulátort a készülékből, majd helyezze vissza. Ezután próbálja meg újraindítani a készüléket.  
    2. Húzza le a 3 az 1-ben kézi készüléket a termékről, és nyomja meg a be/kikapcsoló gombot a kézi készüléken. Ha a kijelzőn továbbra is látható az E1 hibajelzés, forduljon a vevőszolgálathoz. Ha nem látja az E1 hibajelzést, és a készülék továbbra sem működik, a gondot a cső és szívófej közti kommunikációs probléma okozhatja.  
    Ha a probléma továbbra is fennáll, kérjük, vigye el a készüléket egy Philips szakszervizbe, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot további segítségért. 

    E2
    Az E2 hibakód (fejjel lefelé 53-nak tűnik) azt jelenti, hogy túl alacsony a hőmérséklet abban a helyiségben, ahol a készüléket használja, tárolja vagy tölti. Győződjön meg arról, hogy a helyiség hőmérséklete 5 °C felett van-e. Ha a készüléket a megfelelő hőmérsékleten használja és tárolja, és továbbra is látható a hibakód, vegye fel velünk a kapcsolatot. 

    E3
    Az E3 hibakód azt jelenti, hogy túl magas a hőmérséklet abban a helyiségben, ahol a készüléket használja, tárolja vagy tölti. Ügyeljen arra, hogy a helyiségben a hőmérséklet 35 °C alatt legyen Ne tegye ki a készüléket közvetlen napfénynek vagy magas hőmérsékletnek (forró kályhák, mikrohullámú sütők vagy indukciós sütők közelébe). Ha a készüléket a megfelelő hőmérsékleten használja és tárolja, és a hibakód továbbra is megjelenik, vegye fel velünk a kapcsolatot. 

    E5
    Az E5 hibakód (fejjel lefelé 23-nak tűnik) azt jelenti, hogy az akkumulátor félig van behelyezve. Ellenőrizze, hogy az akkumulátor megfelelően van-e behelyezve
    További utasításokért tekintse meg az alábbi videót: 
    hibakódok – 9000
    Az információs kódok ikonjainak azonosításához tekintse meg az alábbi képet is.

    i1
    Az i1 információs kód azt jelenti, hogy a Philips 9000-es sorozatú porszívó piszkosvíztartálya megtelt. Kérjük, ürítse ki. 

    i2
    Az i2 információs kód azt jelenti, hogy az AquaSpin szívófej nincs (megfelelően) csatlakoztatva. Csatlakoztassa az AquaSpin szívófejet. 

    i3
    Az i3 információs kód azt jelenti, hogy a Philips 9000-es sorozatú porszívó AquaSpin szívófeje beragadt. Ez egy biztonsági megszakító. Ellenőrizze, hogy nem ragadt-e be például tápkábel vagy játék a szívófejbe. Ellenőrizze azt is, hogy nincs-e hajszál vagy más akadályozó tárgy a kefék, csapágyak, motoralkatrészek és a sapkák körül. Ha talál ilyeneket, távolítsa el őket. Ha nincsenek akadályok, a készülék ki- és bekapcsolása megoldhatja a problémát. 

    i4
    Az i4 információs kód azt jelenti, hogy a LED-es szívófej beragadt. Ez egy biztonsági megszakító arra az esetre, ha valami beszorult a szívófejbe (például tápkábel vagy játék). Ellenőrizze a forgókefét és a szívófej többi részét, hogy nincs-e rajtuk hajszál vagy egyéb akadályozó tárgy, majd távolítsa el őket, ha talál ilyeneket. Ha nincsenek akadályok, a készülék ki- és bekapcsolása megoldhatja a problémát. Tekintse meg videónkat a készülék keféjének tisztításával kapcsolatos lépésenkénti utasításokért:
     
    i5
    Az i5 információs kód azt jelenti, hogy a Philips 9000-es sorozatú porszívó levegőbemeneti nyílásai eltömődtek. Az úgynevezett levegőbemeneti nyílások a szívófejben találhatók. Ellenőrizze, hogy eltömődtek-e, és szüntesse meg az eltömődést, ha ez áll fenn. Ha ez nem oldja meg a problémát, ellenőrizze, hogy nincs-e eltömődve az egész levegőcsatorna, és szüntesse meg az eltömődést, ha ez áll fenn. A Csak porszívózás összeállítás esetében ez a szívófejre, csőre, szűrőre, örvényléskeresőre, hosszú réstisztító szívófejre és a mini turbókefére vonatkozik. A Porszívózás és felmosás összeállítás esetében ez a szívófejre, a csőre és a nedves szűrőre vonatkozik

    i6
    Az i6 információs kód (fejjel lefelé nézve !9-nek tűnik) azt jelenti, hogy ki kell húzni a Philips 9000-es sorozatú porszívó hálózati dugóját a fali aljzatból, különben nem kapcsol be. Csak az AUTOCLEAN program közben és töltés közben csatlakoztassa a készülék hálózati dugóját a fali aljzatba. 

     i7
    Az i7 információs kód azt jelenti, hogy nem a megfelelő töltő van csatlakoztatva a Philips 7000-es sorozatú porszívóhoz. A készüléket csak a mellékelt adapterrel töltheti. Csak 34 V-os S036-1A340100HE adaptert használjon. A megfelelő adapterszám az adapteren található. A csereadapter XV1793 cikkszámon kapható.
    információs kódok – 9000
    Az i10 információs kód azt jelenti, hogy az akkumulátor nincs behelyezve. Ellenőrizze, hogy az akkumulátor megfelelően van-e behelyezve. További utasításokért tekintse meg az alábbi videót:

     
    10-es információs kód – 9000
    AUTOCLEAN
    A kijelzőn megjelenő „AUTOCLEAN” ikon azt jelenti, hogy a Philips 9000-es sorozatú porszívó az AUTOCLEAN folyamatot futtatja. 

    Kefecsere
    A Philips 9000-es sorozatú porszívó kijelzőjén látható „Kefecsere” ikon emlékezteti Önt az AquaSpin szívófejben lévő mikroszálas kefék cseréjére. A cserélhető mikroszálas kefék XV1793 cikkszámon kaphatók weboldalunkon.

    Szűrőtisztítás
    A Philips 9000-es sorozatú porszívó kijelzőjén látható „Szűrőtisztítás” ikon emlékezteti Önt a Csak porszívózás összeállítású készülék szűrőjének tisztítására. 
    Tekintse meg videónkat a szűrő tisztításával kapcsolatos lépésenkénti utasításokért.

    Szűrőcsere
    A Philips 9000-es sorozatú porszívó kijelzőjén látható „Szűrőcsere” ikon emlékezteti Önt a Csak porszívózás összeállítású készülék szűrőjének cseréjére. A cserélhető szűrők XV1791 cikkszámon kaphatók weboldalunkon.
    ikonok – 9000
    Play Pause
    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.