A Philips HomeRun porszívórobotom nem ürít automatikusan
Közzétéve 2023. december 6.
Ha a Philips HomeRun porszívó- és felmosórobot (XU7100, XU3100 és XU3110 típusok) nem üríti ki automatikusan a tisztítás befejezése és az állomásra való visszatérés után, keresse meg a lehetséges okokat és megoldásokat alább.
A Philips HomeRun XU7100, XU3100 és XU3110 típusok automatikus ürítési állomással rendelkeznek. Tisztítás után a portartály automatikusan kiürül az automatikus ürítési állomás eldobható zsákjába.
Annak biztosítása érdekében, hogy a robot automatikusan kiürítse a portartályt az eldobható zsákba:
Győződjön meg arról, hogy az állomás csatlakozik a fali aljzathoz.
Ellenőrizze, hogy az eldobható zsák megfelelően van-e behelyezve. Tipp: Tekintse meg az alábbi videót a robottípus Automatikus ürítési állomásának használatáról.
Ellenőrizze, hogy a porzsák nincs-e tele.
Ellenőrizze, hogy az állomás fedele le van-e zárva.
Kapcsolja ki a Csendes üzemmódot vagy a ne zavarjanak üzemmódot a HomeRun alkalmazásban.
Megjegyzés az XU7100 típushoz
Az automatikus ürítés nem indul el, ha a robotot kézzel húzza vissza az állomásra.
Az automatikus ürítés csak akkor indul el, ha a robot automatikusan visszatér az állomáshoz.
Ha a robotot kézzel helyezte vissza, az automatikus ürítés elindításához nyissa meg a Philips HomeRun alkalmazást, és válassza ki robotját a „Saját robotjaim” listából. Ezután kattintson a bal felső sarokban található főmenü gombra, és válassza az „Automatikus ürítési beállítások” lehetőséget. Itt rákattinthat a „Portartály ürítése most” gombra. Ne feledje, hogy az automatikus ürítés 10 percenként csak egyszer végezhető el a motor túlmelegedésének megelőzése érdekében.
Ha a fenti lépések nem segítettek a probléma megoldásában, forduljon hozzánk további segítségért.
Play Pause
Kapcsolat a Philips céggel
Örömmel segítünk Önnek ebben
Kapcsolat a Philips céggel
Örömmel segítünk Önnek ebben
Nem találja, amit keres?
Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét