Nem tudom csatlakoztatni a Philips konyhaeszközt a NutriU alkalmazáshoz
Közzétéve 2023. november 10.
Ha nem tudja csatlakoztatni a Philips konyhaeszközt a NutriU alkalmazáshoz, tekintse meg az alábbi cikkben ismertetett megoldásokat. Ne feledje, hogy egyszerre csak egy Airfryer készüléket csatlakoztathat egy NutriU-fiókhoz.
Ha nem biztos benne, hogy a Philips Airfryer csatlakoztatott vagy nem csatlakoztatott típusú modell-e, ellenőrizze, hogy a modellszám megfelel-e a NutriU eszközlistájának „Csatlakoztatott Airfryer készülékek” című részében felsorolt modelleknek. Vegye figyelembe, hogy az alábbi lista csak egy példa, és az országtól függően eltérő lehet. Megjegyzés: Ha nem a megfelelő típusszámot választja, elképzelhető, hogy a NutriU nem fog tudni csatlakozni a konyhaeszközhöz. A modellszám a készülék alján található típustábla-matricán látható, és HD vagy NA betűkkel kezdődik. Ha például a típustáblán HD9280/90 szerepel, válassza a HD9280 lehetőséget a NutriU alkalmazásban.
Ellenőrizze, hogy az otthoni hálózat megfelelően működik-e, és van-e elérhető internetkapcsolat.
Ellenőrizze, hogy az otthoni hálózat 2,4 GHz-en fut-e, mivel a Philips készülék 2,4 GHz-es 11 b/g/n Wi-Fi-modullal van ellátva.
Ha az otthoni Wi-Fi-útválasztó egyetlen 5 GHz-es hálózati beállítással rendelkezik, akkor kétsávos hálózati módra kell váltani, és a telefont csatlakoztatni kell a 2,4 GHz-es hálózathoz.
Ellenőrizze, hogy okostelefonja csatlakozik-e az internethez.
Ha VPN-kapcsolatot használ, tiltsa le, mivel az problémát okozhat.
Ellenőrizze, hogy a legfrissebb NutriU verzió van-e telepítve, (nézze meg az App Store-ban).
Ha a konyhaeszköz korábban már csatlakoztatva volt a NutriU alkalmazáshoz, törölje azt a NutriU alkalmazás eszköz lapjáról.
Ürítse ki a NutriU alkalmazás gyorsítótárát a beállításokban.
Húzza ki a konyhaeszköz hálózati csatlakozódugóját a fali aljzatból, várjon 30 másodpercet, majd csatlakoztassa újra.
Csak a HD9880 Airfryer és NX0960 Air Cooker esetén: Ellenőrizze, hogy a Wi-Fi engedélyezve van-e a Beállítások/Eszközök -> Wi-Fi beállítása menüben.
Csak a NX0960 Air Cooker esetén: Állítsa vissza a Wi-Fi-beállításokat az Air Cooker kijelzőjén az Eszközök → Beállítások menüben.
Indítsa el a párosítási folyamatot a NutriU alkalmazásból az „Eszközök” lapon (lásd az alábbi képet).
A NutriU alkalmazásban kövesse a képernyőn megjelenő utasításokat.
További részletekért tekintse meg a konyhaeszköz felhasználói kézikönyvét is. Ezt a következő oldalon találja: www.philips.com/support
Megjegyzés: Egyes esetekben a párosítás során, ha a készülék Philips beállítási hálózathoz csatlakozik, az okostelefon arra kéri, hogy csatlakozzon egy jobb internetkapcsolattal rendelkező Wi-Fi-hez. Kérjük, utasítsa el ezt a műveletet, mivel az megszakítaná a párosítási folyamatot.
Ha a NutriU alkalmazásban Error 3 vagy Conn-3 hibát tapasztal, és már elvégezte a fenti lépéseket, tegye a következőt:
Lépjen ki az aktuális párosítási folyamatból.
Ha a konyhaeszköz megjelenik a „Csatlakoztatott eszközök” alatt az „Eszközök” lapon, törölje onnan.
Ellenőrizze, hogy a konyhaeszköz már párosítva van-e a Wi-Fi-vel, vagyis a készülék kijelzőjén folyamatosan világít-e a Wi-Fi LED.
Ha igen, indítsa újra a párosítást a NutriU „Eszközök” lapján keresztül, és használja az első képernyőn található „Beállítás kihagyása” funkciót (a Wi-Fi-beállítások kihagyásához) (lásd az alábbi képet).
Ha nem, hajtson végre egymás után két-három gyári visszaállítást a konyhaeszközön. Minden visszaállítás után húzza ki a csatlakozódugót a fali aljzatból, és várjon két percet, mielőtt újra csatlakoztatja. Ezután próbálja meg újra elindítani a párosítást a NutriU segítségével.
Ha a fent említett utasítások egyike sem segít, kérjük, forduljon hozzánk további segítségért.
Kapcsolat a Philips céggel
Örömmel segítünk Önnek ebben
Kapcsolat a Philips céggel
Örömmel segítünk Önnek ebben
Nem találja, amit keres?
Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét