0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    A Philips fűtőegységem nem működik, miután csatlakoztattam az aljzathoz

    Közzétéve 2024. augusztus 28.
    Ha a Philips fűtőegység nem működik, miután csatlakoztatta az aljzathoz, vagy nem melegszik fel, lehet, hogy egyszerű a megoldása. Itt megtudhatja, hogyan oldhatja meg ezt.
     
    Ellenőrizze, hogy megfelelően csatlakoztatta-e a hálózati csatlakozót egy működő elektromos aljzathoz.
     
    Ha a Philips fűtőegység rendelkezik Ventilátor üzemmóddal, ellenőrizze, hogy a Ventilátor üzemmód be van-e kapcsolva, amikor nincs fűtött légáramlás. Ebben az üzemmódban a készülék nem fűtött légáramot bocsát ki. Automatikus üzemmódban a fűtési funkció nem kapcsol be, ha a beállított célhőmérséklet alacsonyabb a környezeti hőmérsékletnél. Kérjük, ellenőrizze a hőmérséklet-beállítást a készüléken.
     
    A Philips fűtőegység túlmelegedés elleni védelemmel van ellátva. Ha működés közben húzza ki a készülék hálózati dugóját a fali aljzatból, az aktiválódhat. Várjon néhány percet, hogy a készülék lehűljön, mielőtt újra bekapcsolná.

    Segítettek a fenti megoldások? Amennyiben nem, lépjen kapcsolatba velünk további segítségért.
     
    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.