Nem tudom csatlakoztatni a Philips fűtőegységet vagy ventilátort az alkalmazáshoz
Közzétéve 2024. augusztus 28.
Ha nem tudja csatlakoztatni a Philips fűtőegységet vagy ventilátort az alkalmazáshoz, a lehetséges okokat és megoldásokat az alábbi cikkben találja.
Számos oka lehet annak, ha a készülék és az okostelefon közötti Wi-Fi kapcsolat nem működik. A probléma megoldásához kövesse az alábbi lépéseket:
Ellenőrizze, hogy okostelefonja 2,4 GHz-es otthoni Wi-Fi hálózathoz csatlakozik-e, nem pedig 5 GHz-es vagy nyilvános Wi-Fi hálózathoz. Javasoljuk, hogy a sikeres párosításhoz a párosítási folyamat megkezdése előtt kapcsolja ki a mobil adatforgalmat.
Emellett ne felejtse el engedélyezni a következőket az okostelefonján: „Hely”, „Tárhely”, „Bluetooth” és „Helyi hálózat”.
Ellenőrizze, hogy a helyes Wi-Fi-jelszót adta-e meg, mivel az megkülönbözteti a kis- és nagybetűket, és legfeljebb 63 karakterből állhat. Ne feledje, hogy a speciális szimbólumok nem elfogadottak, ezért kerülje azok használatát.
Ellenőrizze, hogy az otthoni Wi-Fi-hálózat neve (SSID) helyes-e. Ne feledje, hogy a hálózat neve megkülönbözteti a kis- és nagybetűket.
Ha VPN-t használ az okostelefonján, kapcsolja ki a párosítási folyamat megkezdése előtt.
Ha a router olyan engedélyezési listát tartalmaz, amely blokkolja a párosítást, tiltsa le a sikeres párosítás érdekében.
Tartsa készülékét és okostelefonját a Wi-Fi router 10 méteres körzetében.
Ellenőrizze, hogy frissítette-e az alkalmazást a legújabb verzióra.
Ne feledje, hogy más elektronikus eszközök, szikrázó fények vagy jelállomások zavarhatják a Wi-Fi-kapcsolatot. Tartsa távol a készüléket az ilyen forrásoktól, és próbálja meg ismét párosítani a Wi-Fi-vel.
Ha az előző lépések nem oldják meg a problémát, ellenőrizze az alkalmazást további Wi-Fi információkért, vagy forduljon hozzánk további segítségért.
Kapcsolat a Philips céggel
Örömmel segítünk Önnek ebben
Kapcsolat a Philips céggel
Örömmel segítünk Önnek ebben
Nem találja, amit keres?
Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét