0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    A Philips ultrahangos párásító rossz szagot áraszt

    Közzétéve 2024. október 25.

    Ha kellemetlen szagot bocsát ki a Philips ultrahangos párásító, a következő sorokból megtudhatja, hogy mit tehet a probléma megoldása érdekében.

    Előfordulhat, hogy az első néhány használat alkalmával a párásító műanyagszagot bocsát ki. Ez természetes, és pár napon belül teljesen elmúlik.

    Kellemetlen szagot áraszthat, ha a nincs megfelelően megtisztítva. Kérjük, az adott típusra vonatkozó felhasználói kézikönyv szerint háromnaponta tisztítsa meg a párásítót.

    A párásító aromadobozzal van ellátva, amely illóolajjal használható. Az illóolaj illata egy idő után megváltozhat vagy gyengülhet. Cserélje ki új párnára (FY5100), ha már piszkos vagy kevésbé aromás. Továbbá, rendszeresen tisztítsa meg a víztartályt és az aromadobozt is.

    Ha a fentiek nem oldották meg a problémát, lépjen velünk kapcsolatba.

    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.