0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    Víz szivárog a Philips ultrahangos párásítóból

    Közzétéve 2024. október 25.

    Ha víz szivárog a Philips ultrahangos párásítóból, az alábbiakban találja a lehetséges okokat és megoldásokat.

    Ellenőrizze, hogy a Philips párásítón lévő ragasztószalagok teljesen el vannak-e távolítva, különösen az alapkészülék kamrájában található úszón lévő ragasztószalag (az alábbi képen látható). Az úszó nem működik megfelelően, ha a ragasztószalag nincs eltávolítva, és ez vízszivárgást okoz.

    A párásító ragasztószalagja és az úszó

    Víz betöltésekor ne lépje túl a víztartály belsejében található MAX vízszintjelzést (A kép). Ne töltse a vizet a párakibocsátó kimenetbe (B kép).

    A párásító újratöltése

    Miután újratöltés vagy tisztítás céljából eltávolítja a víztartályt az alapkészülékről, mindig ügyeljen arra, hogy megfelelően helyezze a vissza az alapkészülékre az újbóli használat előtt.

     

    Ha a fentiek nem oldották meg a problémát, kérjük, forduljon hozzánk további segítségnyújtásért.

    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.