0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    A Philips párásító alig vagy egyáltalán nem bocsát ki aromát

    Közzétéve 2024. október 25.

    A Philips párásító aromarekeszében található illóolajok szobahőmérsékleten természetes módon oszlatják szét az aromát, és eltarthat egy ideig, amíg az teljesen szétterjed. Ha úgy véli, hogy az illat nem érezhető, tekintse meg az alábbiakban felsorolt lehetséges okokat.

    A különböző illóolajok különböző összetevőket tartalmaznak, így az illat intenzitása és az eloszlásához szükséges időtartam eltérő lehet. Egyes illóolajok esetében több időre van szükség az aroma szétterjedéséhez.

    Ha nagy helyiségben használja, hosszabb ideig tarthat, amíg az aroma szétterjed a térben, és jobban érezhető, ha a készülék közelében tartózkodik.

    Ha a helyiség nagyon huzatos, az aroma kevésbé érezhető. A huzat csökkentése érdekében zárja be az ablakokat vagy az ajtókat.

    Ha már egy ideje használja, az aroma fokozatosan gyengülhet az aromarekeszben. Cserélje ki egy új párnára, és adjon hozzá két-három csepp illóolajat az aroma lehető legjobb eloszlásának érdekében.

    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.