0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    A Philips 1000 Series dupla kosaras Airfryer készülék hibakódot mutat, és nem kapcsol be

    Közzétéve 2025. január 29.

    Ha a Philips 1000 Series dupla kosaras Airfryer nem kapcsol be és hibakódot mutat, az alábbiakban megtalálja a lehetséges okokat és megoldásokat.

    Előfordulhat, hogy az Airfryer készüléket hideg helyen tárolták.
    Húzza ki a készülék csatlakozódugóját a fali aljzatból, és hagyja egy órán át meleg helyiségben, mielőtt újra csatlakoztatja.

    1. Ha a készüléket alacsony környezeti hőmérsékleten tárolta, hagyja alkalmazkodni a szobahőmérséklethez legalább egy órán át, mielőtt újra csatlakoztatja.
    2. Ha a hibakód az újbóli csatlakoztatás után is látható marad a kijelzőn, forduljon hozzánk további segítségért.

    Az elosztó nincs összeszerelve. Szerelje össze az elosztót, és helyezze vissza a fiókot a készülékbe.

    Próbálja meg kihúzni az eszközt a hálózati aljzatból, majd újra csatlakoztatni. Ha ez nem segít, hívja a Philips szerviz forródrótját, vagy forduljon az országa vevőszolgálatához.

    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.