A megrendelés felvételéhez kövesse az alábbi lépéseket:
1. Helyezze a terméket a kosárba a narancssárga "Kosárba rakom" gomb segítségével.
2. Ha már bejelentkezett, azonnal folytathatja a megrendelését. Nincs bejelentkezve? Akkor dönthet úgy, hogy bejelentkezik a Philips Online Shop fiókjába vagy új fiókot hoz létre, vagy folytassa a vásárlást vendégként.
3. A megrendelést a DPD szállítja az Ön által választott címre.
4. Válasszon fizetési módjaink közül, és fizessen a megrendelésért.
5. E-mailben kap egy megrendelés visszaigazolást tőlünk.
6. Amikor megrendelése átadásra kerül a szállítónak, e-mailben megkapja a DPD csomagszámot.
Kapcsolódó kérdések:
• Mikorra várható a megrendelésem kiszállítása?
Annak érdekében, hogy a megrendelését a lehető leggyorsabban kézbesítsük, az összes megrendelést azonnal feldolgozzuk. Emiatt a megrendelés és a szállítás között nem lehet megszakítani vagy megváltoztatni a megrendelést.
A csomag átvételét megtagadhatja a kiszállításkor vagy ingyenesen visszaküldheti nekünk. Ha úgy dönt, hogy visszaküldi a megrendelt terméket, kérjük olvassa el az alábbi cikket. Kapcsolódó kérdések:
Előfordulhat, hogy törölnünk kell egy megrendelést. Ennek leggyakoribb oka, hogy a termék nincs készleten. Ebben az esetben e-mailben értesítjük Önt. Kérjük, hogy ismételje meg rendelését úgy, hogy egy másik terméket vagy egy a terméknek egy másik változatát választja. Nem lehet megrendelni azokat a termékeket, amelyek nincsenek készleten.
Minden a bank által zárolt költség automatikusan visszatérítésre kerül.
Elnézését kérjük a kellemetlenségért.
Ide kattintva egyszerűen nyomon követheti a megrendelés állapotát.
Adja meg a megrendelés számát és az e-mail címét, és kattintson a "Rendelés keresése" gombra.
Kapcsolódó kérdések: Hogyan követhetem nyomon a megrendelésem kézbesítését?
You are about to visit a Philips global content page
You are about to visit the Philips USA website.