1
Support

Rendelés

Rendelés felvétele

Hogyan tudok megrendelni egy terméket?

A megrendelés felvételéhez kövesse az alábbi lépéseket:

 

1. Helyezze a terméket a kosárba a narancssárga "Kosárba rakom" gomb segítségével.

2. Ha már bejelentkezett, azonnal folytathatja a megrendelését.  Nincs bejelentkezve? Akkor dönthet úgy, hogy bejelentkezik a Philips Online Shop fiókjába vagy új fiókot hoz létre, vagy folytassa a vásárlást vendégként.

3. A megrendelést a DPD szállítja az Ön által választott címre.

4. Válasszon fizetési módjaink közül, és fizessen a megrendelésért.

5. E-mailben kap egy megrendelés visszaigazolást tőlünk.

6. Amikor megrendelése átadásra kerül a szállítónak, e-mailben megkapja a DPD csomagszámot.

 

Kapcsolódó kérdések:

Hogyan tudok fizetni? 

Mikorra várható a megrendelésem kiszállítása?

Hasznos volt ez az információ?

Rendelés módosítása vagy törlése

Hogyan tudom törölni a megrendelést?

Annak érdekében, hogy a megrendelését a lehető leggyorsabban kézbesítsük, az összes megrendelést azonnal feldolgozzuk. Emiatt a megrendelés és a szállítás között nem lehet megszakítani vagy megváltoztatni a megrendelést.

 

A csomag átvételét megtagadhatja a kiszállításkor vagy ingyenesen visszaküldheti nekünk. Ha úgy dönt, hogy visszaküldi a megrendelt terméket, kérjük olvassa el az alábbi cikket. Kapcsolódó kérdések:

• Hogyan küldhetem vissza a terméket?

  Hasznos volt ez az információ?

Hogyan tudom megváltoztatni a kiszállítási címet?
A megrendelés elküldése után a szállítási cím megváltoztatása nem mindig lehetséges. Javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal vagy a csomagszám megadásával közvetlenül a DPD-vel.

Hasznos volt ez az információ?

Rendelés állapota

A megrendelésem automatikusan törlése került

Előfordulhat, hogy törölnünk kell egy megrendelést. Ennek leggyakoribb oka, hogy a termék nincs készleten. Ebben az esetben e-mailben értesítjük Önt. Kérjük, hogy ismételje meg rendelését úgy, hogy egy másik terméket vagy egy a terméknek egy másik változatát választja. Nem lehet megrendelni azokat a termékeket, amelyek nincsenek készleten. 

Minden a bank által zárolt költség automatikusan visszatérítésre kerül.

Elnézését kérjük a kellemetlenségért.

Hasznos volt ez az információ?

Hogyan követhetem nyomon a rendelés állapotát?

Ide kattintva egyszerűen nyomon követheti a megrendelés állapotát

Adja meg a megrendelés számát és az e-mail címét, és kattintson a "Rendelés keresése" gombra. 

Kapcsolódó kérdések:  Hogyan követhetem nyomon a megrendelésem kézbesítését? 

Hasznos volt ez az információ?

Készlet állapota

Van raktáron a termékből?
A raktáron lévő termékek  narancssárga '' Kosárba rakom'' gomb megnyomásával jelennek meg. Azok a termékek, amelyek nincsenek raktáron „Nincs készleten” címkével vannak jelölve, és ezeket nem tudja kosarához adni. Ezeket a termékeket nem tudja megvásárolni.

Hasznos volt ez az információ?