1
0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    • Ingyenes kiszállítás

    • 14 napos visszaküldési garancia

    • 2 év garancia

    Support

    Rendelés

    Rendelés felvétele

    Hogyan tudok megrendelni egy terméket?

    A megrendelés felvételéhez kövesse az alábbi lépéseket:

     

    1. Helyezze a terméket a kosárba a narancssárga "Kosárba rakom" gomb segítségével.

    2. Ha már bejelentkezett, azonnal folytathatja a megrendelését.  Nincs bejelentkezve? Akkor dönthet úgy, hogy bejelentkezik a Philips Online Shop fiókjába vagy új fiókot hoz létre, vagy folytassa a vásárlást vendégként.

    3. A megrendelést a DPD szállítja az Ön által választott címre.

    4. Válasszon fizetési módjaink közül, és fizessen a megrendelésért.

    5. E-mailben kap egy megrendelés visszaigazolást tőlünk.

    6. Amikor megrendelése átadásra kerül a szállítónak, e-mailben megkapja a DPD csomagszámot.

     

    Kapcsolódó kérdések:

    Hogyan tudok fizetni? 

    Mikorra várható a megrendelésem kiszállítása?

    Hasznos volt ez az információ?

    Rendelés módosítása vagy törlése

    Hogyan tudom törölni a megrendelést?

    Annak érdekében, hogy a megrendelését a lehető leggyorsabban kézbesítsük, az összes megrendelést azonnal feldolgozzuk. Emiatt a megrendelés és a szállítás között nem lehet megszakítani vagy megváltoztatni a megrendelést.

     

    A csomag átvételét megtagadhatja a kiszállításkor vagy ingyenesen visszaküldheti nekünk. Ha úgy dönt, hogy visszaküldi a megrendelt terméket, kérjük olvassa el az alábbi cikket. Kapcsolódó kérdések:

    • Hogyan küldhetem vissza a terméket?

      Hasznos volt ez az információ?

    Hogyan tudom megváltoztatni a kiszállítási címet?
    A megrendelés elküldése után a szállítási cím megváltoztatása nem mindig lehetséges. Javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal vagy a csomagszám megadásával közvetlenül a DPD-vel.

    Hasznos volt ez az információ?

    Rendelés állapota

    A megrendelésem automatikusan törlése került

    Előfordulhat, hogy törölnünk kell egy megrendelést. Ennek leggyakoribb oka, hogy a termék nincs készleten. Ebben az esetben e-mailben értesítjük Önt. Kérjük, hogy ismételje meg rendelését úgy, hogy egy másik terméket vagy egy a terméknek egy másik változatát választja. Nem lehet megrendelni azokat a termékeket, amelyek nincsenek készleten. 

    Minden a bank által zárolt költség automatikusan visszatérítésre kerül.

    Elnézését kérjük a kellemetlenségért.

    Hasznos volt ez az információ?

    Hogyan követhetem nyomon a rendelés állapotát?

    Ide kattintva egyszerűen nyomon követheti a megrendelés állapotát

    Adja meg a megrendelés számát és az e-mail címét, és kattintson a "Rendelés keresése" gombra. 

    Kapcsolódó kérdések:  Hogyan követhetem nyomon a megrendelésem kézbesítését? 

    Hasznos volt ez az információ?

    Készlet állapota

    Van raktáron a termékből?
    A raktáron lévő termékek  narancssárga '' Kosárba rakom'' gomb megnyomásával jelennek meg. Azok a termékek, amelyek nincsenek raktáron „Nincs készleten” címkével vannak jelölve, és ezeket nem tudja kosarához adni. Ezeket a termékeket nem tudja megvásárolni.

    Hasznos volt ez az információ?