1
Support

Fizetés

Fizetési lehetőségek

Hogyan tudok fizetni?
A Philips Shop elfogadja az alábbi fizetési lehetőségeket: bank- és hitelkártyák (Visa és MasterCard, Maestro). Minden fizetési mód ingyenes, mivel nem számítunk fel tranzakciós díjat.

Hasznos volt ez az információ?

Kuponkódok

Hogyan tudom beváltani a kuponkódot?
A kedvezményes kuponkódot a kód bevitelével adja meg az "Írja be a kedvezményre jogosító kupon kódját" mezőbe, majd kattintson az "Alkalmaz" gombra a pénztárnál. Rendelésenként csak egy kuponkódot használhat. Bizonyos kuponkódok nem érvényesek bizonyos termékkategóriákra vagy már kedvezményes termékekre.

Hasznos volt ez az információ?

Mit tegyek, ha hibaüzenetet kapok a kedvezményes kuponkódom beváltásakor?

A promóciós kód kis-nagybetű érzékeny, és a vonalak (-) vagy a különleges karakterek szintén a promóciós kód részét képezik. 

Ha mindent kipróbált, és a promóciós kódja még mindig nem működik, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk 

 

Örömmel segítünk Önnek.

Hasznos volt ez az információ?

Fizetési hibák

A fizetésem sikertelen volt
A fizetési hibák elkerülése érdekében javasoljuk, hogy győződjön meg róla, hogy a megadott bankkártya adatok helyesek. Győződjön meg arról is, hogy a hitel-/bankkártyája érvényes, és elegendő egyenleg áll rendelkezésre. A böngésző gyorsítótárának és a cookie-k törlése is segíthet. Javasoljuk, hogy próbálkozzon újra, lehetőleg más fizetési móddal. Ha a probléma továbbra is fennáll, kérjük, forduljon bankjához vagy a kártya kibocsátójához.

Hasznos volt ez az információ?

Invoices

Hogy tudom letölteni a számlát?

A számlát e-mailen keresztül, a megrendelését követő 1-2 munkanapon belül kapja meg.

Amint a számla elérhető, letöltheti a Philips Shop fiókjában. ( link csatolása) Jelentkezzen be fiókjába. Kattintson a "Rendelési előzmények megtekintése" elemre. Válassza ki a megrendelés számát, majd kattintson a számlára a letöltéshez.

Hasznos volt ez az információ?