• Ingyenes kiszállítás

  • Ügyfélszolgálat a hét minden napján

  • 14 napos visszaküldési garancia

1
0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Support

    Fizetés

    Figyelem!
    Műszaki probléma miatt a megrendelést visszaigazoló e-mail késve érkezhet Önhöz. Ha nem érkezik meg 48 órán belül, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk.
    Figyelem!
    Műszaki probléma miatt előfordulhat, hogy nem kap szállítási visszaigazolást. Azon dolgozunk, hogy megoldjuk ezt, amilyen hamar csak lehet. Megrendelése feldolgozása azonban megfelelően történik, és a várható szállítási időn belül megérkezik a termék.
    Figyelem!
    A szállítási idők a nagy rendelési mennyiség miatt jelenleg az átlagosnál hosszabbak. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy megrendelését kézbesítsük, amilyen hamar csak lehet. Mihelyt szállítás alatt van a megrendelése, e-mailt küldünk.
    Figyelem!
    Jelenleg nagy mennyiségű bejövő hívásunk van. Elképzelhető, hogy hosszabb ideig kell várnia a vonalban. Kérjük, fontolja meg egy másik időpontban történő hívás lehetőségét. Elnézést kérünk a kellemetlenségért.
    Figyelem!
    A visszatérítés feldolgozási ideje a szokásosnál hosszabb a leterhelt időszak miatt. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a lehető leggyorsabban feldolgozzuk a kérelmeket. A befejezést követően megerősítő e-mailt küldünk.
    Figyelem!
    Az ütemezett karbantartás miatt előfordulhat, hogy pillanatnyilag nem tud termékeket vásárolni a weboldalunkon. Azon dolgozunk, hogy ezt a lehető leghamarabb megoldjuk, és elnézést kérünk a kellemetlenségért. Eközben továbbra is megvásárolhatja termékeinket más kiskereskedőknél.
    Figyelem!
    Ütemezett karbantartás miatt ideiglenesen, átmenetileg késéssel kaphatja meg a rendelést visszaigazoló e-mailt. Ez nem befolyásolja a megrendelés feldolgozását és kézbesítését. Ha 48 órán belül nem kapja meg a megrendelés visszaigazolását, lépjen kapcsolatba velünk.
    Figyelem!
    Karbantartás miatt ideiglenesen nem lehet terméket hozzáadni a bevásárlókosárhoz. Ezt, amilyen hamar csak lehet, megoldjuk. Reméljük, hogy máskor is találkozunk.
    Figyelem!
    Technikai probléma miatt előfordulhat, hogy pillanatnyilag nem tudja használni a(z) [PAYMENT_METHOD] fizetési módot a weboldalunkon. Azon dolgozunk, hogy ezt a lehető leghamarabb megoldjuk, és elnézést kérünk a kellemetlenségért. Eközben használhat más fizetési módot, illetve más kiskereskedőknél továbbra is megvásárolhatja termékeinket.

    Fizetési lehetőségek

    Hogyan tudok fizetni?
    A Philips Shop elfogadja az alábbi fizetési lehetőségeket: bank- és hitelkártyák (Visa és MasterCard, Maestro). Minden fizetési mód ingyenes, mivel nem számítunk fel tranzakciós díjat.

    Hasznos volt ez az információ?

    Kuponkódok

    Hogyan tudom beváltani a kuponkódot?
    A kedvezményes kuponkódot a kód bevitelével adja meg az "Írja be a kedvezményre jogosító kupon kódját" mezőbe, majd kattintson az "Alkalmaz" gombra a pénztárnál. Rendelésenként csak egy kuponkódot használhat. Bizonyos kuponkódok nem érvényesek bizonyos termékkategóriákra vagy már kedvezményes termékekre.

    Hasznos volt ez az információ?

    Mit tegyek, ha hibaüzenetet kapok a kedvezményes kuponkódom beváltásakor?

    A promóciós kód kis-nagybetű érzékeny, és a vonalak (-) vagy a különleges karakterek szintén a promóciós kód részét képezik. 

    Ha mindent kipróbált, és a promóciós kódja még mindig nem működik, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk 

     

    Örömmel segítünk Önnek.

    Hasznos volt ez az információ?

    Fizetési hibák

    A fizetésem sikertelen volt
    A fizetési hibák elkerülése érdekében javasoljuk, hogy győződjön meg róla, hogy a megadott bankkártya adatok helyesek. Győződjön meg arról is, hogy a hitel-/bankkártyája érvényes, és elegendő egyenleg áll rendelkezésre. A böngésző gyorsítótárának és a cookie-k törlése is segíthet. Javasoljuk, hogy próbálkozzon újra, lehetőleg más fizetési móddal. Ha a probléma továbbra is fennáll, kérjük, forduljon bankjához vagy a kártya kibocsátójához.

    Hasznos volt ez az információ?

    Invoices

    Hogy tudom letölteni a számlát?

    A számlát e-mailen keresztül, a megrendelését követő 1-2 munkanapon belül kapja meg.

    Amint a számla elérhető, letöltheti a Philips Shop fiókjában. ( link csatolása) Jelentkezzen be fiókjába. Kattintson a "Rendelési előzmények megtekintése" elemre. Válassza ki a megrendelés számát, majd kattintson a számlára a letöltéshez.

    Hasznos volt ez az információ?

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.