0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    A Philips csepegtetős kávéfőző kannájában nincs lefőzött kávé

    Közzétéve 2025. február 10.

    A Philips csepegtetős kávéfőző kannájában nincs lefőzött kávé

    A filtertartót nem megfelelően helyezték be a kávéfőzés előtt

    Annak érdekében, hogy a szűrőtartó megfelelően legyen behelyezve, kövesse az alábbi, képekkel és videóval illusztrált lépéseket.

    1. Helyezze a szűrőtartót a megfelelő pozícióba. A szűrőtartó bevágásának a fedél csuklópántja felé kell néznie (lásd az alábbi képet). A szűrőtartó fogantyúja függőlegesen felfelé áll.
    2. Óvatosan nyomja lefelé a szűrőtartót, majd mozgassa lefelé a fogantyút.
    3. A szűrőtartó rögzítve van, és a cseppzáró a kanna fedelén található, az alábbi képen látható módon.

    Segítettek a fenti megoldások? Amennyiben nem, lépjen kapcsolatba velünk további segítségért.

    Play Pause

    Az ezen az oldalon található információk a következő típusokra érvényesek: HD7411/00 , HD7411/70 .

    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.