1
0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    • Ingyenes kiszállítás

    • 14 napos visszaküldési garancia

    • 2 év garancia

    Hibaelhárítás

    Hibaelhárítás Philips vagy Saeco eszpresszógépekhez


    Az alábbiakban javaslatokat olvashat a Philips vagy Saeco eszpresszógépek esetében időről időre előfordulható leggyakoribb problémák megoldásával kapcsolatban.

    Hibaelhárítás Philips vagy Saeco eszpresszógépekhez


    Az alábbiakban javaslatokat olvashat a Philips vagy Saeco eszpresszógépek esetében időről időre előfordulható leggyakoribb problémák megoldásával kapcsolatban.

    Az őrlőbetét működik, de a készülék csak vizet adagol és/vagy nem őrli meg a kávébabokat.

    A kávéfőző tölcsért eltömítette az őrölt kávé.
    A kávéfőző tölcsér eltömődésének megszüntetése;
    • Távolítsa el a főzőegységet, és tisztítsa meg a kávéfőző tölcsérét egy kanál nyelével.
    • Ha nincs tartály az előre őrölt kávéhoz, helyezze be a kanál nyelét a kávéfőző tölcsérbe alulról.
    • Ha kivehető kávébabtartállyal ellátott Moltio vagy GranBaristo kávéfőzővel rendelkezik, távolítsa el ezt a tartályt, és szedje szét. Távolítsa el a két rész közé beszorult összes kávészemet.

    A kávéfőző tölcsér eltömődésének megszüntetése

    Az 1-es, 3-as, 4-es, 5-ös vagy 14-es hibakód jelenik meg a kijelzőn

    Ha az 1-es, 3-as, 4-es, 5-ös vagy 14-es hibakód jelenik meg a kijelzőn, tekintse meg az alábbi megoldásokat.
    Ha bármilyen másik kód jelenik meg, javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot a vevőszolgálatunkkal segítségért.

    E01:
    A kávéfőző tölcsért eltömítette az őrölt kávé.
    A kávéfőző tölcsér eltömődésének megszüntetése;
    • Vegye ki a főzőegységet, és tisztítsa meg a kávéfőző tölcsérét egy kanál nyelével.
    • Ha nincs tartály az előre őrölt kávéhoz, helyezze be a kanál nyelét a kávéfőző tölcsérbe alulról.

    A kávéfőző tölcsér eltömődésének megszüntetése

    E03
    A főzőegység eltömődött vagy nem lett megfelelően megolajozva.
    • Öblítse el a főzőegységet friss vízzel, és közben nagyon ügyeljen a szűrőre.
    • Olajozza meg a főzőegységet a tisztítással és karbantartással kapcsolatos fejezetben ismertetett módon.

     

    E04:
    A főzőegység eltömődött, nem lett megfelelően megolajozva vagy nem rögzült a helyére.
    • Öblítse el a főzőegységet friss vízzel, és közben nagyon ügyeljen a szűrőre.
    • Olajozza meg a főzőegységet a tisztítással és karbantartással kapcsolatos fejezetben ismertetett módon.
    • Helyezze vissza a főzőegységet, és ellenőrizze, hogy helyére rögzült-e. A megfelelő behelyezésekor és zárásakor egy lágy kattanó hangot hall.
    • Kapcsolja ki, majd újra be a készüléket.

     

    E05:
    Mivel több oka is lehet ennek, vegye fel a kapcsolatot a vevőszolgálatunkkal segítségért.

     

    E14:
    A készülék túlhevült.
    • Kapcsolja ki a készüléket, és várjon 60 percet.

    A főzőegység elöblítése

    A főzőegység megolajozása

    A készülék csak pár cseppnyi kávét adagol

    Ha a készülék csak néhány cseppnyi kávét adagol, annak számos oka és megoldása lehet.

     

    1. A főzőegység eltömődött vagy nem lett megfelelően megolajozva.
      • Öblítse el a főzőegységet friss vízzel, és közben nagyon ügyeljen a szűrőre.
      • Olajozza meg a főzőegységet a tisztítással és karbantartással kapcsolatos fejezetben ismertetett módon.

    2. A kávékifolyócső eltömődött.
      • Tisztítsa meg egy tűvel a kávékifolyócsövet.

    3. A vízszűrője (pl. AquaClean/Brita) nem lett megfelelően előkészítve vagy eltömődött.
      • Távolítsa el a szűrőt a víztartályból, és merítse vízbe fejjel lefelé.
      • Helyezze vissza a szűrőt, és adagoljon ki 2-3 csészényi forró vizet.
      • Ha a probléma továbbra is fennáll, készítsen egy kávét a szűrő használata nélkül. Ha ez működik, akkor a szűrője eltömődött, és ki kell cserélni.

    4. A készüléket vízkőmentesíteni kell.
      • Vízkőmentesítse a készüléket a Philips/Saeco vízkőmentesítő segítségével.

    A főzőegység elöblítése

    A főzőegység megolajozása

    A kávéfőző híg kávét főz le

    Ha a kávé híg, annak számos oka és megoldása lehet.

     

    1. Az első használat során:
      • A Saeco optimalizáló rendszer még a beállításokat végzi. Főzzön le még néhány csésze kávét.

    2. A főzőegységet eltömítette a szennyeződés vagy nincs megfelelően megolajozva.
      • Öblítse el a főzőegységet friss vízzel, különösen a főzőegységen lévő szűrőt.
      • Olajozza meg a főzőegységet a Tisztítás és karbantartás című fejezetben ismertetett módon

    3. A kávéfőző tölcsért eltömítette az őrölt kávé. A kávéfőző tölcsér eltömődésének megszüntetése.
      • Vegye ki a főzőegységet, és tisztítsa meg a kávéfőző tölcsérét egy kanál nyelével.
      • Ha nincs tartály az előre őrölt kávéhoz, helyezze be a kanál nyelét a kávétölcsérbe.

    A főzőegység elöblítése

    A főzőegység megolajozása

    A kávéfőző tölcsér eltömődésének megszüntetése

    Nem tűnik el az „üres kávéőrlemény-tartó” üzenet

    Ha a kávéőrlemény-tartót kiürítik, miközben a készülék ki van kapcsolva, a kávéciklus-számláló nem nullázódik le, és az „üres kávéőrlemény-tartó” üzenet nem tűnik el.

    Az üzenet eltüntetésének módja:
    • Távolítsa el a kávéőrlemény-tartót, miközben a készülék be van kapcsolva, várjon legalább 5 másodpercet, majd helyezze vissza.

    Nem tudom behelyezni a főzőegységet

    Ha nem tudja behelyezni a főzőegységet, a készülék és a főzőegység nem az alaphelyzetben van.

    Az alábbi lépéseket követve állítsa a készüléket és a főzőegységet alaphelyzetbe:
    1. Helyezze vissza a kávéőrlemény-tartót és a cseppfelfogó tálcát. Zárja le a szervizfedelet, de hagyja kint a főzőegységet.
    2. Kapcsolja ki a készüléket. Várja meg, amíg teljesen kikapcsol és már nem hall több hangot (ez kb. 15-20 másodpercet vehet igénybe).
    3. Kapcsolja be ismét a készüléket. Várja meg, amíg teljesen bekapcsol és már nem hall több hangot.
    4. Állítsa a főzőegységet alaphelyzetbe. Tekintse meg az alábbi filmet az utasításokért.
    5. Távolítsa el a kávéőrlemény-tartót és a cseppfelfogó tálcát. Nyissa fel a szervizfedelet, és próbálja meg ismét behelyezni a főzőegységet.

    Nem tudom eltávolítani a főzőegységet

    Ha nem tudja eltávolítani a főzőegységet, a készülék nem az alaphelyzetben van.

     

    Az alábbi lépéseket követve távolítsa el a főzőegységet.
    1. Helyezze vissza a kávéőrlemény-tartót és a cseppfelfogó tálcát, majd zárja le a szervizfedelet.
    2. Kapcsolja ki a készüléket. Várja meg, amíg teljesen kikapcsol és már nem hall több hangot (ez kb. 15-20 másodpercet vehet igénybe).
    3. Kapcsolja be ismét a készüléket. Várja meg, amíg teljesen bekapcsol és már nem hall több hangot.
    4. Távolítsa el a kávéőrlemény-tartót és a cseppfelfogó tálcát. Nyissa fel a szervizfedelet, és próbálja meg ismét eltávolítani a főzőegységet.

    Soha ne távolítsa el a főzőegységet vízkőmentesítés közben. Először mindig fejezze be a vízkőmentesítési folyamatot.

    A vízkőmentesítés-jelzőfény nem alszik ki a vízkőmentesítés után

    Ha a vízkőmentesítés-jelzőfény továbbra is be van kapcsolva, nagy valószínűséggel nem öblítette el a készüléket elég vízzel, miután a vízkőmentesítési ciklus befejeződött.
    Öblítse el a készüléket még egy teli tartálynyi vízzel.

    Ha a vízkőmentesítési folyamatot a készülék kikapcsolásával állította le, és nem tudja folytatni, vegye fel a kapcsolatot segítségért a vevőszolgálattal.

    Nem tudom, hogy mit jelentenek az eszpresszógépemen lévő fényjelzések

    Az eszpresszógépen lévő jelzőfények információval szolgálnak arra nézve, hogy mit kell tennie, illetve a készüléke állapotáról.

    A felhasználói kézikönyvben külön fejezet szól a jelzőfények jelentéséről. Az alábbi keresőfunkció segítségével keresse meg és töltse le a Philips vagy Saeco eszpresszógépének megfelelő felhasználói kézikönyvet.

    Megjegyzés: Ha az összes jelzőfény egyszerre villog, vegye fel a kapcsolatot segítségért a vevőszolgálattal.

    Vizet látok a készülékem alatt

    Elképzelhető, hogy a csepptálca megtelt, és ezért csordul ki a víz.
    Rendszeresen ürítse ki a csepptálcát, a „csepptálca megtelt” jelző tudatja Önnel ennek esedékességét.

    A tejtartály miért nem habosítja a tejet?

    Ha a tejtartály nem habosítja a tejet, annak számos oka és megoldása lehet.

    1. A tejtartály alkatrészei piszkosak.

    • Vegye le az összes alkatrészt, és tisztítsa meg őket meleg vízzel/mosogatószeres vízzel.


    2. A tejtartály adagoló kifolyócsöve nincs teljesen kihúzva.
    • Ellenőrizze, hogy teljesen ki van-e húzva.

    3. A tejfelszívó tömlő nem csatlakozik megfelelően a habosító elemhez.
    • Rögzítse megfelelően a tejfelszívó tömlőt a habosító elemhez.

    4. Nem a megfelelő típusú tejet használja.

    • Tesztelés során a félzsíros tej és zsíros tehéntej, szójatej és laktózmentes tej jó állagú habot képeztek.

    A tejtartály tisztítása

    Keresés a Saeco vagy Philips eszpresszógép neve vagy termékszáma alapján

    Az Ön Saeco és Philips eszpresszógépével kapcsolatos hibaelhárítási megoldásainak részletesebb információi csak pár kattintásnyira vannak.