• Ingyenes kiszállítás

  • 14 napos visszaküldési garancia

  • Ügyfélszolgálat a hét minden napján

1
0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Termékek

    Vegyen igénybe pontosan olyan támogatást, amire szüksége van
    Speciális megoldást keres a termékéhez?

    Nem jön kávé a Philips/Saeco eszpresszógépből

    Különböző okai lehetnek annak, ha a Philips/Saeco eszpresszógép nem adagol kávét. Az alábbiakban néhány megoldást talál arra, hogyan szüntetheti meg saját maga a problémát.

    Megjegyzés: Ha első alkalommal használja a készüléket, akkor normális jelenség, ha az eszpresszógép csak néhány csepp kávét bocsát ki. Készítsen még néhány csésze kávét ahhoz, hogy a tömény őrölt kávéból optimálisan kinyerje a kávé ízét.

    A beszorult levegő akadályozza a víz áramlását

    Ha levegő rekedt benne, a készülék hangosan zúg, és nem szivattyúz vizet a víztartályból. A probléma elhárításához kövesse az alábbi lépéseket:

    1. Kapcsolja KI a készüléket.
    2. Ürítse ki a víztartályt, és távolítsa el az AquaClean (vagy egyéb) vízszűrőt.
    3. Töltse fel a víztartályt vízzel, és tegye vissza a helyére.
    4. Kapcsolja BE ismét a készüléket. Amikor a gép felmelegedett, adagoljon ki 2–3 csészényi forró vizet.

    Ha AquaClean vízszűrőt használ, kövesse az alábbi extra lépéseket, és győződjön meg arról, hogy a szűrő használatra kész, és a helyzete is megfelelő:

    1. Rázogassa az AquaClean vízszűrőt 5 másodpercig.
    2. Merítse a szűrőt fejjel lefelé egy edény vízbe és várja meg, amíg nem jön belőle több légbuborék.
    3. Helyezze vissza a szűrőt a víztartályba, és töltse fel a víztartályt vízzel.
    4. Indítsa újra a készüléket: kapcsolja ki, majd ismét be.
    5. Adagoljon ki 2-3 csészényi forró vizet.

    Megjegyzés: Ha az AquaClean vízszűrőt már több mint 3 hónapja használja, cserélje ki, mert előfordulhat, hogy eltömődött.

    Play Pause

    A központi egység elszennyeződött

    A szennyezett vagy eldugult központi egység következtében előfordulhat, hogy nem jön kávé a készülékből. Fontos, hogy hetente öblítse át a központi egységet. Kövesse az alábbi lépéseket, vagy tekintse meg az oktatóvideót:

    1. Kapcsolja KI a készüléket, és várjon, amíg az teljesen leáll, és már nem ad ki hangot (ez kb. 15–20 másodpercet vesz igénybe).
    2. Nyissa fel a szervizfedelet, majd a „PUSH” gombot jobbra tolva fogja meg a központi egységet, és maga felé húzva távolítsa el a készülékből.
    3. Alaposan öblítse el a központi egységet langyos vízzel, majd hagyja megszáradni, mielőtt visszahelyezné a készülékbe.

    Megjegyzés: A központi egység alapos megtisztítása érdekében javasoljuk, hogy használjon Philips kávéolaj-eltávolító tablettát (CA6704).

    Play Pause

    A kávékifolyócső eltömődött

    Ha a készülékből nem jön kávé, akkor előfordulhat, hogy a kifolyócső eltömődött. A szennyeződéstől való megtisztításához használjon csőtisztítót vagy tűt.

    Az előre őrölt kávé funkció használata

    Az előre őrölt kávé funkció használatakor mielőtt az őrölt kávét az előre őrölt kávé tartályába adagolja, a készüléknek bekapcsolt és használatra kész állapotban kell lennie.

    Csak egy teljes, simított kanál kávéőrleményt adagoljon a készülékbe. A kávéőrlemény mennyiségének túllépése miatt a központi egység túlságosan megtelhet, és a kávéfőzés megszakadhat. A kávépor a kávéőrlemény-tartóba kerül, és a készülék nem készít kávét.

    A gépet vízkőmentesíteni kell

    Mikor vízkőmentesítette utoljára az eszpresszógépet? Minden készüléken található egy vízkőmentesítés-jelző fény. Azt javasoljuk, hogy vízkőmentesítse a készüléket, amint a jelzőfény azt jelzi. Ha elmulasztja vízkőmentesíteni az eszpresszógépet, vízkő rakódhat le a belsejében, ami működési hibához vezethet.

    Az eszpresszógép vízkőmentesítéséről tekintse meg a felhasználói kézikönyvet vagy kattintson ide.

    Az előre őrölt kávé tartálya eltömődött

    Ha az előre őrölt kávé tartálya eltömődött, nem jön kávé a készülékből. A probléma elhárításához kövesse az alábbi lépéseket, vagy tekintse meg az útmutatást tartalmazó filmeket:

    1. Kapcsolja KI a készüléket, és várjon, amíg az teljesen leáll, és már nem ad ki hangot (ez kb. 15–20 másodpercet vesz igénybe).
    2. Nyissa fel a szervizfedelet, majd a „PUSH” gombot jobbra tolva fogja meg a központi egységet, és maga felé húzva távolítsa el a készülékből.
    3. Nyissa fel az előre őrölt kávé tartályának fedelét, és helyezze be a kanál nyelét.
    4. Mozgassa a nyelet fel-le egészen addig, amíg az eltömődést okozó őrölt kávét le nem esik.

    Ha ezen megoldások egyike sem oldja meg a problémát, kérjük, forduljon hozzánk a további segítségnyújtás érdekében.

    Play Pause

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.