• Ingyenes kiszállítás

  • 14 napos visszaküldési garancia

  • Ügyfélszolgálat a hét minden napján

1
0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Termékek

    Vegyen igénybe pontosan olyan támogatást, amire szüksége van
    Speciális megoldást keres a termékéhez?

    Nem jön víz a Philips/Saeco eszpresszógép víztartályából

    Ha nem jön víz a Philips/Saeco eszpresszógép víztartályából, akkor levegő került a készülékbe, és blokkolja a víz áramlását. A probléma elhárításáról és más lehetséges okokról/megoldásokról az alábbiakban tájékozódhat.

    Nem helyezte be teljesen a víztartályt

    Előfordulhat, hogy a víztartályt nem megfelelően helyezte be a készülékbe, ami miatt a készülék nem bocsát ki vizet.

    • A készülék elején levő víztartállyal rendelkező eszpresszógép: győződjön meg róla, hogy a víztartályt teljesen betolta-e, és a helyzete megfelelő.
    • A készülék tetején levő víztartállyal rendelkező eszpresszógép: győződjön meg róla, hogy a víztartály alatti terület nem szennyezett-e, nincsenek rajta részecskék és kávészemek.

    A készülékben rekedt levegő eltávolítása

    Kövesse az alábbi lépéseket az eszpresszógépben rekedt levegő eltávolításához:

    1. Kapcsolja KI a készüléket.
    2. Ürítse ki a víztartályt, és távolítsa el az AquaClean (vagy egyéb) vízszűrőt.
    3. Töltse fel a víztartályt vízzel, és tegye vissza a helyére.
    4. Kapcsolja BE ismét a készüléket. Amikor a gép felmelegedett, adagoljon ki 2–3 csészényi forró vizet.

    Ha AquaClean vízszűrőt használ, kövesse az alábbi extra lépéseket, és győződjön meg arról, hogy a szűrő használatra kész, és a helyzete is megfelelő:

    1. Rázogassa az AquaClean vízszűrőt 5 másodpercig.
    2. Merítse a szűrőt fejjel lefelé egy edény vízbe és várja meg, amíg nem jön belőle több légbuborék.
    3. Helyezze vissza a szűrőt a víztartályba, és töltse fel a víztartályt vízzel.
    4. Indítsa újra a készüléket: kapcsolja ki, majd ismét be.
    5. Adagoljon ki 2-3 csészényi forró vizet.

    Megjegyzés: Ha az AquaClean vízszűrőt már több mint 3 hónapja használja, cserélje ki, mert előfordulhat, hogy eltömődött.

    Play Pause

    A forró víz kifolyócsöve eltömődött (panarellóval/klasszikus tejhabosítóval rendelkező készülékek)

    Ha eldugult a forró víz kifolyócsöve, távolítsa el a panarello/klasszikus tejhabosító külső részét, és ellenőrizze, hogy a kifolyócső vízkő miatt tömődött-e el (fehér részecskék a kifolyócsőben vagy annak környékén).

    Ha vízkőlerakódást észlel, vízkőmentesítő oldattal távolítsa el.

    Ha ezen megoldások egyike sem oldja meg a problémát, kérjük, forduljon hozzánk a további segítségnyújtás érdekében.