• Ingyenes kiszállítás

  • 14 napos visszaküldési garancia

  • Ügyfélszolgálat a hét minden napján

1
0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Termékek

    Vegyen igénybe pontosan olyan támogatást, amire szüksége van
    Speciális megoldást keres a termékéhez?

    A Philips/Saeco eszpresszógép nem kapcsol be

    Ha Philips/Saeco eszpresszógépe nem kapcsol be, tekintse meg alább a lehetséges okokat és megoldásokat a probléma önálló elhárítására vonatkozóan.

    A gép hátulján található főkapcsoló nincs BE állásba kapcsolva

    Legtöbb Philips/Saeco eszpresszógépünk rendelkezik egy tápkapcsolóval. Ez a gép hátulján található. Fontos, hogy a kapcsoló BE állásban legyen, amikor használni kívánja a gépet.

    A tápkábel nincs megfelelően csatlakoztatva

    Győződjön meg róla, hogy a tápkábel megfelelően csatlakoztatva van-e a gépre és egy működő hálózati aljzathoz. Amennyiben a gép így sem működik, próbálkozzon egy másik hálózati aljzattal.

    Ha továbbra is problémái adódnak az eszpresszógépével, kérjük, forduljon hozzánk a további segítségnyújtás érdekében.

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.