A Philips Airfryer készülékem nem jelenik meg a HomeID alkalmazás készüléklistáján
Közzétéve 2024. február 21.
Az alábbi cikkünkből megtudhatja, hogyan találhatja meg Philips Airfryer készülékmodelljét a HomeID-listában.
A HomeID alkalmazásban a készülék modellszámát „x” betűvel rövidítik. Ha például Ön a Philips Airfryer HD9650 modellel rendelkezik, válassza a HD965x-et az alkalmazásban.
Ha a készülékmodell még mindig nem található a listán, az azt jelenti, hogy az adott Airfryer nincs forgalomban a kiválasztott országban. Ebben az esetben kérjük, lépjen kapcsolatba értékesítés utáni ügyfélszolgálatunkkal a további lépések érdekében.
Kapcsolat a Philips céggel
Örömmel segítünk Önnek ebben
Nem találja, amit keres?
Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét