0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    A Philips Airfryer készülékem nem jelenik meg a HomeID alkalmazás készüléklistáján

    Közzétéve 2024. február 21.
    Az alábbi cikkünkből megtudhatja, hogyan találhatja meg Philips Airfryer készülékmodelljét a HomeID-listában.
    A HomeID alkalmazásban a készülék modellszámát „x” betűvel rövidítik. Ha például Ön a Philips Airfryer HD9650 modellel rendelkezik, válassza a HD965x-et az alkalmazásban.

    Ha a készülékmodell még mindig nem található a listán, az azt jelenti, hogy az adott Airfryer nincs forgalomban a kiválasztott országban. Ebben az esetben kérjük, lépjen kapcsolatba értékesítés utáni ügyfélszolgálatunkkal a további lépések érdekében.
    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.